طراحی بسته بندی؛ بخش مهم فروش

طراحی بسته بندی

طراحی بسته بندی یک محصول شامل کنار هم قرار دادن چندین جنبه از طراحی است. این شامل اما نه محدود به موارد زیر است: شکل، ساختار، مواد، رنگ، تصاویر، تایپوگرافی، و اطلاعات نظارتی. به شما کمک می کند چیزی بسازید که بتوان آن را فروخت.

ایجاد کانتینری که بتواند یک محصول را در بازار نگهداری، محافظت، حمل و نقل، توزیع، ذخیره، شناسایی و متمایز کند، هدف اصلی این پروژه است.

در پایان، هدف از طراحی بسته، تحقق اهداف بازاریابی از طریق انتقال مشخص شخصیت یا عملکرد محصول مصرفی و فروش است. این امر به منظور تحقق این اهداف انجام می شود. برای جذب مشتری ما را دنبال کنید.

طراحی بسته بندی برای کالاها & محصولات

 

فرآیند طراحی بسته بندی محصول شامل چند مرحله بیشتر از چسباندن یک برچسب روی جعبه مقوایی و خوب نامیدن آن است.

شما باید با تعیین نوع بسته بندی که استفاده می شود شروع کنید. آیا این یک جعبه مقوایی ساده با کار چاپ سفارشی خواهد بود یا یک جعبه سفت و سخت پیچیده تر خواهد بود؟

رسانه بسته بندی شما اغلب به عنوان بی اهمیت نادیده گرفته می شود. پس از اینکه بر روی یک ماده متمرکز شدید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

طراحی گرافیک و بسته بندی طراحی بسته بندی فیزیکی بازاریابی و طراحی یکی از این جنبه ها طراحی را به گونه ای متفاوت از بقیه تعریف می کند.

هنگامی که درک درستی از این دیدگاه های مختلف داشته باشید، انتخاب مناسب ترین بسته بندی برای محصولاتی که می فروشید برای شما آسان تر خواهد بود.

طراحی گرافیک در بسته بندی

از دیدگاه یک طراح گرافیک، طراحی به شیوه ای گفته می شود که طراحی برند در بسته بندی محصول منعکس می شود.

از این نظر، مفهوم طراحی نه تنها نیاز به جلب توجه مشتری دارد، بلکه نیاز به انتقال دانش در مورد محصول نیز دارد.

گرافیک مورد استفاده برای بسته بندی نیز باید طرح ها و ارزش های برند را به نمایش بگذارد. این کار باید روی خود جعبه انجام شود.

اگر می‌خواهید فرآیند را ساده کنید، باید به فکر استخدام یک طراح گرافیک حرفه‌ای باشید یا از یک گرافیک‌ساز استفاده کنید که استفاده از آن آسان است، اما همچنان به صورت آنلاین مؤثر است.

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

طراحی گرافیکی در بسته بندی
طراحی گرافیکی در بسته بندی

معایب بسته بندی

در مقایسه با هزینه های حمل و نقل سایر اشکال بسته بندی، وزن بیشتر منجر به قیمت های بالاتر می شود.

مقاومت کمتر از حد متوسط ​​در برابر شکستگی، خراشیدگی و شوک حرارتی در مقایسه با سایر مواد ظروف با ابعاد قابل تغییر بیشتر از ظروف ساخته شده از فلز یا پلاستیک.

وجود خرده یا ذرات شیشه در مواد غذایی خطر عوارض عمده ای برای سلامتی به همراه دارد.

بازاریابی و طراحی بسته بندی

“طراحی بسته بندی” به فرآیندی اطلاق می شود که از طریق آن شکل، ساختار، مواد، رنگ، تصاویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با اجزای طراحی کمکی مرتبط می شوند. یک محصول را قابل فروش می کند.

بازاریابی و طراحی بسته بندی
بازاریابی و طراحی بسته بندی

عنصر مهم در طراحی بسته بندی

بسته بندی یک محصول اغلب به عنوان هویت محصول در نظر گرفته می شود. بسیار مهم است که محصول شما در میان بسیاری از محصولات دیگر موجود در قفسه متمایز باشد، زیرا ممکن است صدها گزینه دیگر وجود داشته باشد.

برای جذاب کردن یک محصول به شیوه ای که نه تنها توجه مشتری را به خود جلب کند، بلکه منبع فوق العاده ای برای تبلیغ باشد، بسته بندی جزء ضروری هر استراتژی برندسازی است.

بسته بندی می تواند باعث موفقیت یک محصول شود یا آن را از بین ببرد. همچنین شبیه به برخورد مستقیم با برند است که باعث می شود بسته بندی جزء مهمی در فرآیند آموزش خریدار در مورد محصول باشد.

با توجه به آنچه مارتین نویمایر در مورد این موضوع گفت: “یک بسته خرده فروشی آخرین و بهترین فرصت برای فروش است.”

لوگوی برند

اگر به تازگی در کسب و کار ایجاد بسته بندی محصول شروع کرده اید، مهم ترین عنصر طراحی بسته بندی محصول نهایی شما به احتمال زیاد لوگوی شرکت شما خواهد بود. ممکن است فقط یک لوگوی مشکی ساده باشد که روی مقوای کرافت چاپ شده است.

شما همچنین ممکن است با یک طراحی پیچیده که همه چیز را در بر می گیرد و سطوح داخلی و خارجی را در بر می گیرد، استفاده کنید.

در هر صورت، مطمئن شوید که لوگوی شرکت خود را در دست دارید و آن را در فرآیند طراحی جعبه خود قرار دهید. برای جلوگیری از ظاهر شدن پیکسیشن، حتما از فایل وکتور با کیفیت بالا استفاده کنید.

علیرضا حسین زاده (alirezahoseinzadeh.ir)

لوگوی برند
لوگوی برند

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

رنگ ها

همراه با لوگوی شرکت شما، نام تجاری شما مطمئناً دارای چند رنگ است که با آن مرتبط است. تکرار این رنگ ها روی بسته بندی محصول شما راهی عالی برای بیان سریع حضور برند شماست.

در تصویری که در بالا نشان داده شده است، می‌توانید ببینید که چگونه الکس کو به ظاهر مینیمالیسم دست می‌یابد و در عین حال ایده برند خود را با استفاده از یک جعبه پستی آستین‌دار همراه با یک جعبه حمل و نقل ساده منتقل می‌کند.

یکی از مهم ترین مولفه های حفظ ثبات برند، چسبیدن به یک طرح رنگ واحد در محل خرده فروشی، محصول، وب سایت و بسته بندی شما است.

رنگ های بسته بندی
رنگ های بسته بندی

فونت ها

انتخاب یک تایپ فیس ممکن است چالش برانگیز باشد زیرا لوگوی یک شرکت ممکن است چیزی بیشتر از نام شرکت نوشته شده با یک فونت خاص (مثلاً GMC) نداشته باشد.

از سوی دیگر، می‌توانید هنگام فهرست کردن USP‌های اقلام خود در بسته‌بندی محصول، از حروف خاصی استفاده کنید.

در چنین سناریویی، باید کاملاً با چیستی آنها و همچنین وزن ها و فاصله حروف مناسب برای آنها آشنا باشید.

بررسی کنید تا مطمئن شوید که حروفی که استفاده می‌کنید شامل کاراکترهای بومی ضروری نیز باشد. به عنوان مثال می توان به حروف ß، a و e اشاره کرد.

فونت در طراحی بسته بندی
فونت در طراحی بسته بندی

عکاسی و تصاویر

عکاسی و بسته بندی دست به دست هم می دهند. تصاویر و نمادها تنها عناصر گرافیکی نیستند که می توان برای طراحی نمای بیرونی جعبه استفاده کرد.

اگر به طراحی بسته بندی محصولات غذایی فکر کنید، متوجه خواهید شد که معمولاً آنها تصاویری از کل محصول یا فقط برخی از اجزای آن را نشان می دهند.

مشتریانی که نیاز به خرید محصول دارند، به احتمال زیاد به سمت جعبه‌ای کشیده می‌شوند که حاوی تصاویری از محصول است، حتی اگر از تصاویر به شکلی خلاقانه استفاده نشود، زیرا مشتریان ترجیح می‌دهند قبل از خرید، ایده داشته باشند. رفتن به فروشگاه.

آنها معتقدند که آنها قابل اعتمادتر هستند، علیرغم این واقعیت که عکس های محصول همیشه ظاهر کالا را به درستی نشان نمی دهند.

از آنجایی که مصرف کنندگان می توانند هم نظرات خود و هم محصولاتی را که قصد خرید دارند بر اساس آنچه در عکس محصول می بینند تغییر دهند، صنعت بسته بندی به طور فزاینده ای از عکاسی محصول استفاده می کند.

اهمیت مواد در طراحی بسته بندی

یکی از پرکاربردترین و سازگارترین مواد برای بسته بندی مقوا است. استفاده از الیاف مقوایی که حداقل ۹۰ درصد محتوای بازیافتی دارد، در تنظیمات خرده فروشی آنلاین و آفلاین معمول است.

وقتی مقوا “راهدار” است، به این معنی است که ورق های جداگانه آن به یکدیگر چسبیده اند تا ساختاری لایه ای به نام فلوت را تشکیل دهند. این لایه‌ها نه تنها جعبه را تقویت می‌کنند، بلکه مقداری بالشتک نیز ایجاد می‌کنند.

مقوا راه راه

به همین دلیل، مقوا روش ترجیحی برای بسته بندی وسایل سنگین مانند کفش است. همچنین به دلیل توانایی آن در مقاومت در برابر بیشتر تأثیرات، به طور گسترده توسط مشاغل تجارت الکترونیک استفاده می شود. علاوه بر این، مقوای راه راه به عنوان یک بوم خالی عالی برای فرآیند طراحی بسته بندی عمل می کند. می توان از بافت طبیعی کرافت، که ممکن است مستقیماً روی آن چاپ شود، یا یک بوم سفید، که می تواند به عنوان پایه ای برای هر نوع رنگی که انتخاب می کنید، استفاده شود.

زیست تخریب پذیر & مواد بسته بندی قابل کمپوست

بسیاری از انواع مختلف بسته بندی از اجزایی که از گیاهان مشتق شده اند به عنوان پایه آنها استفاده می کنند. در بیشتر موارد، این مواد نه تنها به اندازه مقوا قابل چاپ و ماندگاری طولانی هستند، بلکه کاملاً زیست تخریب پذیر و در برخی موارد قابل کمپوست هستند.

علاوه بر این، مواد ارگانیک در سراسر فرآیند تولید بسته بندی استفاده می شود.

این بیشتر به اجزای مشتق شده از گیاهان اشاره دارد که در حال تبدیل شدن به یک روند محبوب در بخش بسته بندی هستند.

در حالی که بسته بندی های خوراکی احتمالاً در آینده نزدیک برای اکثر شرکت ها دور از دسترس خواهد بود، بسته بندی ایمن برای محیط زیست بدون شک گامی در مسیر درست است.

از آنجایی که بسیاری از مناطق جهان شروع به محدود کردن پلاستیک های یکبار مصرف کرده اند یا به زودی شروع به انجام این کار خواهند کرد، این صنعت حتی بیشتر به توسعه خود ادامه خواهد داد.

به همین دلیل، پتانسیل قابل توجهی برای مشاغلی وجود دارد که به شیوه ای که کسب و کار خود را انجام می دهند، اولویت بیشتری به محیط زیست می دهند.

زیست تخریب پذیر & مواد بسته بندی قابل کمپوست
زیست تخریب پذیر & مواد بسته بندی قابل کمپوست

بسته بندی پلی اتیلن

پلی اتیلن نوعی پلاستیک است که در تولید پلی میلرها و همچنین سایر محلول های بسته بندی سبک استفاده می شود.

این یک شکل از لایه پلاستیکی سخت است که همچنین ضد آب است و آن را به یک انتخاب عالی برای استفاده در حمل و نقل تبدیل می کند. چاپ روی کیسه های پلی اتیلن به همان روشی که روی مقوا چاپ می شود امکان پذیر است.

پلی میلرها در حال تبدیل شدن به یک گزینه محبوب برای شرکت هایی هستند که به دنبال کاهش مصرف کلی مواد خام خود هستند.

اگر برای هر چیزی که بادوام است، مانند لباس و سایر لوازم جانبی، به راه حلی مقاوم و ضد آب نیاز دارید، یک کیسه پلی میلر ساده این کار را انجام می دهد.

بسته بندی پلی اتیلن
بسته بندی پلی اتیلن

شیشه & بسته بندی آلومینیومی

شیشه ماده ای است که اغلب در بسته بندی غذاها و نوشیدنی ها استفاده می شود. عاری از هر گونه پلیمر و اجزای مشتق شده از نفت است، که این امکان را به آن می دهد تا به روشی بسیار مقرون به صرفه بازیافت شود، علیرغم اینکه تحت هیچ شرایطی تجزیه نمی شود.

در مورد بسته بندی نیز شیشه دارای محدودیت هایی در طراحی است. علیرغم این واقعیت که ممکن است اشکال مختلفی ساخته شود، تنها گزینه چاپ موجود، برچسب معمولی روی برچسب است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، آلومینیوم است که یک ماده نسبتا سبک وزن برای بسته‌بندی است که بیشتر در ساخت قوطی‌ها، بطری‌ها، کیسه‌های پستی و برخی از انواع بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. طراحی بسته بندی هالو دم

شیشه & بسته بندی آلومینیومی
شیشه & بسته بندی آلومینیومی

الهام بخش طراحی در طراحی بسته بندی

مهم نیست چه چیزی را ارائه می دهید؛ آنچه مهم است این است که خود را از سایر مشاغل در صنعت خود متمایز کنید.

رویکرد خلاقانه در طراحی بسته بندی محصول، تکنیکی عالی برای جلب توجه مشتریان و در نهایت فروش است.

حتی معمولی ترین چیزها نیز ممکن است با کمک طراحی هوشمندانه بسته بندی، حالت تمایز پیدا کنند.

لوازم بسته بندی

توسعه بسته بندی های پیشرفته با سرعت سرسام آوری در حال پیشرفت است. بسته بندی محصول یا مواد مورد استفاده برای بسته بندی سازگار با محیط زیست، جعبه های خلاقانه محصول می توانند اصالت و خلاقیت شرکت شما را به رخ بکشند.

با نگاه کردن به نمونه های ارائه شده در زیر می توانید ببینید که پنجره های شفافی که از بافت محصول خام شما استفاده می کنند بسیار رایج هستند و همیشه جذاب خواهند بود.

لوازم بسته بندی
لوازم بسته بندی

طراحی مینیمالیستی

کشورهای شمال اروپا و ژاپن زادگاه جنبش طراحی مینیمالیستی هستند که اشکال ساده و بدون تزئین را در اولویت قرار می دهند و به دنبال حذف تا حد امکان جزئیات غیر ضروری بدون به خطر انداختن کاربرد هستند.

زیبایی شناسی مینیمالیستی ثابت شده است که یک انتخاب قابل انطباق و محبوب برای انواع برنامه های طراحی، از بسته بندی مارک های آبجوی دست ساز و بطری های شراب گرفته تا جعبه های حمل و نقل برای خرده فروشان آنلاین است.

این یک ایده طراحی ساده برای عملی کردن است و یک روش عالی برای کاهش هزینه های طراحی است. به عنوان مثال، یک جعبه مقوایی را در نظر بگیرید که دارای لوگویی است که به نظر می رسد “دست نوشته” باشد.

به دلیل سازگاری، مینیمالیسم در طیف وسیعی از صنایع قابل اجرا است و، مشروط به برندسازی شرکت، ممکن است در آنجا موفق باشد.

طراحی مینیمالیستی
طراحی مینیمالیستی

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

استفاده از زیبایی شناسی قدیمی

مشخص کردن معنای کلمه “وینتیج” بسیار دشوار است. برای بسته‌بندی، مهم است که ویژگی‌های طراحی را که در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، در زمان وقوع انقلاب صنعتی، محبوب بودند، کانالیزه کنیم.

بسیاری از شرکت های جدید وجود دارند که ترجیح می دهند جزئیات یکپارچهسازی با سیستمعامل را در طراحی های مدرن خود بگنجانند. بسته بندی هایی که به گونه ای طراحی شده اند که عتیقه به نظر برسند، راهی ماهرانه برای انتقال به بازار هدف شما است که “ما شرکتی هستیم که پدربزرگ و مادربزرگ شما دوستش داشتند”.

از آنجایی که این استراتژی برای “مردانگی” مردان جذاب است، این استراتژی توسط بسیاری از محصولات آرایشی مردانه مانند مراقبت از مو و روغن ریش استفاده می شود.

استفاده از زیبایی شناسی قدیمی
استفاده از زیبایی شناسی قدیمی

بسته بندی مبتنی بر الگو

مغز انسان به طور خاص طراحی شده است تا مضامین و الگوهای تکرار شونده را درک کند.

از آنجایی که تشخیص الگوها ممکن است باعث شود مغز ما بدون هیچ دلیل مشخصی به چیزی جذب شود، به راحتی می توان فهمید که چرا این تکنیک می تواند در بسته بندی مفید باشد.

ظاهر یک بافت خاص، مانند خز یا دانه چوب، ممکن است با استفاده از الگوها شبیه سازی شود.

در بسته‌بندی، اشکال پیچیده و پیچیده را می‌توان به روش‌های مختلفی استفاده کرد، از جمله اشکال از هم گسیخته با رنگ یا طرح‌هایی که کاملاً منسجم هستند. اینها فقط دو نمونه هستند.

بسته بندی مبتنی بر الگو
بسته بندی مبتنی بر الگو

طراحی با الهام از فرهنگ

مصرف کنندگان به دلایل سودمند، فرهنگی، هنری یا احساسی خرید می کنند. محتوای احساسی یکی از ضروری ترین متغیرها در تصمیم گیری برای خرید یک محصول توسط خریداران است زیرا احساسات را تحریک می کند و طنین انداز های موثری ایجاد می کند.

در دهه ۱۹۷۰، کشورهای با رشد سریع از طراحی برای فروش کالاهای مناسب فرهنگی استفاده کردند. این گرایش از اواسط دهه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

این روند دهه ۱۹۸۰، اشیاء پیچیده فرهنگی را بیش از موارد تکنولوژیکی ترجیح داد. شرکت ها و استودیوهای طراحی از ارزش های نمادین در طراحی محصول برای رقابت در بازار استفاده می کنند.

تولیدکنندگان مدرن ارزش‌های نمادین را در طراحی محصول وارد می‌کنند زیرا کاربرد و فناوری ضروری هستند.

طراحی با الهام از فرهنگ
طراحی با الهام از فرهنگ

طراحی مدرن

ممکن است تعریف کلمه “معاصر” دشوار باشد، اما در اساسی ترین معنای آن، به روند یا مدی اشاره دارد که در اینجا و اکنون رخ می دهد.

یکی از گرایش‌ها در بسته‌بندی فعلی که به طور فزاینده‌ای در حال گسترش است، استفاده از تصویر یا فرمی است که بر روی سطوح مختلف توزیع می‌شود.

در یکی از سطوح، پیچیدگی و پیچیدگی زیادی وجود دارد، در حالی که در سطوح دیگر، نگاه بسیار کمتری وجود دارد.

برچسب زدن به محصول و ارائه اطلاعات در مورد آن، از رنگ هایی استفاده می کند که روی سطح با یکدیگر تضاد دارند.

طراحی مدرن
طراحی مدرن

اشکال محصول

شکل واقعی جعبه محصول شما عنصری است که به همان اندازه طراحی بصری که برای آن انتخاب می کنید مهم است.

اتلاف وقت و منابع برای توسعه بسته‌بندی محصولی که ظاهری خارق‌العاده داشته باشد، اما به طور موثر از محتویات داخل آن محافظت نمی‌کند، اتلاف وقت و منابع است.

یکی از معمول ترین انواع بسته بندی، روکش پلاستیکی شفاف است که از نفت به دست می آید. اگر نمی خواهید مردم نام برند شما را به خاطر بسپارند، این یک استراتژی فوق العاده است، اما برای محیط زیست وحشتناک است.

چه کالاهای خود را در یک فروشگاه خرده فروشی بفروشید یا آنها را به آن سوی دنیا تحویل دهید، ضروری است اطمینان حاصل شود که اقلام داخل جعبه همیشه ایمن و ایمن نگهداری می شوند.

با استفاده از پرکننده بسته بندی می توانید از ایمنی اقلام خود اطمینان حاصل کنید. پشم چوب یا دستمال کاغذی مارک جایگزین عالی است که نه تنها کمی پیچیدگی را اضافه می کند بلکه یکپارچگی برند را نیز حفظ می کند.

می‌توانید از نوار بسته‌بندی برای مهر و موم کردن جعبه خود و اطمینان از ایمنی آن استفاده کنید، یا می‌توانید یک جعبه پستی راه راه که همراه با یک نوار آب‌بندی خودچسب است، بخرید.

اشکال محصول
اشکال محصول

طراحی یک بسته بندی خلاقانه

طراحان گرافیک در نهایت مسئولیت پذیرفتن مسئولیت های اضافی مرتبط با بسته بندی و برچسب گذاری محصولات را بر عهده دارند.

از آن‌ها خواسته می‌شود بسته‌بندی محصولی بسازند که بتواند به عنوان فروشنده برای محصول عمل کند، که این امر مستلزم آن است که تمام انرژی خلاق خود را در این فرآیند سرمایه‌گذاری کنند.

هر طراح گرافیک به خوبی می داند که طراحی دقیق بسته بندی و برچسب محصول چقدر مهم است.

در نتیجه، آنها همیشه به دنبال نکات و استراتژی هایی هستند که ظاهر طراحی آنها را برای مخاطب هدف جذاب تر کند.

طرح

در یک مفهوم گسترده، به فرآیند تجسم و برنامه ریزی تولید بسیاری از چیزها، از جمله اقلام، سیستم های تعاملی، ساختمان ها، اتومبیل ها و غیره اشاره دارد.

کاربر نهایی یا کاربران در طول فرآیند تفکر طراحی در اولویت قرار می گیرند و آن را به روشی کاربر محور تبدیل می کنند.

این فرآیند یافتن پاسخ به سؤالات یا مشکلات است، خواه این سؤالات یا مشکلات مربوط به افراد باشد، چیزهای ملموس یا سیستم های انتزاعی تر.

بافت

طراحی گرافیکی برای انتقال یک پیام با هدف جلب توجه بیننده و نگه داشتن آن در آنجا طراحی شده است. هنگامی که به طراحی گرافیک اشاره می شود، احساس، لمس و واقعی شدن همان چیزی است که از اصطلاح “بافت” استفاده می شود.

طراحی گرافیک با استفاده از بافت متمایز می شود، که حضور سایر اجزای بصری مانند الگوها، رنگ ها، تصاویر، اطلاعات و موارد دیگر را افزایش می دهد.

بافت یکی از اجزای تعیین کننده طراحی گرافیک است. نمی توان طرحی گرافیکی تولید کرد که هم از نظر زیبایی شناسی دلپذیر و هم معنادار باشد و در عین حال کیفیت بافت را به خطر بیندازد.

بافت در طراحی بسته بندی
بافت در طراحی بسته بندی

الگو

هنگامی که چینش خطوط، فرم ها یا رنگ ها بر روی یک سطح تکرار می شود، این نوع طراحی به عنوان “طراحی الگو” شناخته می شود.

نمادها یا تصاویری که استفاده می شود و همچنین نحوه تکرار آنها، چه در فواصل منظم یا نامنظم، هر دو بر تصوری که می دهد تأثیر می گذارد.

الگوها ممکن است در حال حاضر بسیار رایج باشند، اما در واقع، از زمانی که هر یک از ما به یاد داریم، وجود داشته اند.

جای تعجب نیست که انسان ها الگوهایی ایجاد کرده اند و از آنها برای تزئین خانه و محیط اطراف خود استفاده می کنند، زیرا این الگوها ممکن است به وفور در طبیعت دیده شوند، مانند درختان جنگلی یا صدف های دریایی.

پررنگ

چگونه محصولی را که قرار است دور ریخته شود، در نظر مشتریان بالقوه مرتبط کنیم؟

وقتی یکی از مشتریان ما با ایده همکاری در یک سرمایه گذاری جدید به ما مراجعه کرد، دقیقاً این سؤالی بود که ما از خودمان پرسیدیم.

او این ایده را داشت که نوع خودش را برای گربه‌ها بسازد. در این صنعت بسته بندی تمایل به تاکید بر کیفیت و قابلیت های محصول داخل دارد.

ما استراتژی جدیدی را امتحان کردیم که فراتر از کیفیت هایی بود که در نتیجه کارایی محصول در زندگی مشتریان مهم می شد و ارتباط با آنها را ایجاد می کرد.

قالب را بشکن

چگونه می‌دانید که بسته‌بندی ایده‌آل را برای محصول خود ایجاد کرده‌اید؟

افرادی که آن را دریافت می کنند نمی توانند آن را باز کنند تا بتوانند شکلات های دست ساز موجود در آن را مصرف کنند زیرا به سادگی آنقدر زیبا است که نمی توان آن را جدا کرد.

این کار با موفقیت توسط Jess Glebe Design و C.R. Copywriting با هدیه مشتری کریسمس “Break the Mold” که ایجاد کردند، انجام شد.

همراه با چهار نوع مختلف شکلات تیره است که در جعبه ای قرار گرفته اند که در صورت فرصت در دهان شما حل می شود.

قالب را بشکن
قالب را بشکن

سبک

پکیج های سبک نوعی پکیج استاندارد هستند که فقط به منظور مدیریت سبک یک اپلیکیشن یا حتی اپلیکیشن های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند.

سبک بسته بندی برای اشیاء تجاری خاص استفاده می شود. این اشیاء تجاری شامل اشیاء تجاری سبک، اشیاء تجاری ارزش سبک و منابع مشخص کننده لوگوها یا حروف چاپی است.

اشیاء تجاری سبک نیز در بسته های سبک گنجانده شده است. به پلتفرم اعلام شده است که باید از اشیاء تجاری سبک که از بسته سبک تعریف شده منبع می‌شوند استفاده کند (به‌جای اشیاء تجاری سبک که قبلاً به اجزای مختلف صفحه از بسته‌های سیستم پایه یا طراحی اختصاص داده شده‌اند).

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

بدون محدودیت

ما هیچ محدودیتی برای نحوه بسته بندی کالا قائل نیستیم. شما می توانید مواد و قطعاتی را که از تولید کنندگان معروف در سرتاسر جهان تهیه شده اند امتحان کنید.

بدون محدودیت فکر کنید
بدون محدودیت فکر کنید

نوین

یک تغییر پارادایم در بسته بندی محصولات معاصر رخ داده است که ممکن است به پیشرفت فناوری و افزایش سطح آگاهی مشتری نسبت داده شود.

هم شیوه های سازگار با محیط زیست و هم دوستی کاربر به عنوان اولویت در صنعت امروز ظاهر شده اند.

بسته بندی هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند بسیار سازگارتر با محیط زیست هستند.

آن‌ها طرح‌های ساده‌ای دارند، از موادی ساخته شده‌اند که با محیط مهربان هستند و از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند.

این پنج نمونه برتر از طراحی بسته‌بندی معاصر مطمئناً تخیل شما را جرقه می‌زند.

ریشه ها را در نظر بگیرید

دقت و اشتیاق زیادی برای ایجاد برند Roots انجام شد که متشکل از کالاهای تولید شده در یونان است.

سیب زمینی محصول بنیادی شرکت است و ریشه آن ارزش های خانوادگی و اصول کارآفرینی است که بر اساس آن بنا شده است.

Roots نام شرکت را نیز می دهد. یک رویکرد آشپزی برای تهیه چیپس سیب زمینی به لطف تکنیک ساخت دست ساز و طعم های انتخاب شده استفاده می شود.

ریشه ها را در بسته بندی در نظر بگیرید
ریشه ها را در بسته بندی در نظر بگیرید

خلاق

طرح‌ها و راه‌حل‌های نوآورانه برای بسته‌بندی خلاقانه نه تنها به محصولات کمک می‌کنند تا از رقبا متمایز شوند، که رشد و موفقیت محصول را افزایش می‌دهد، بلکه راه‌حل‌های پایدارتر و مقرون‌به‌صرفه‌تری را در طول عمر بسته ارائه می‌کنند – از انبار و مونتاژ. خط به قفسه های فروشگاه و دست مشتریان.

بسته بندی خلاق را می توان ترکیبی از خلاقیت و نوآوری تعریف کرد. رویکردهای نوآورانه بسته بندی ممکن است تأثیر خوبی بر کمپین بازاریابی یک محصول یا خدمات داشته باشد.

این رویکردها می توانند به کاهش هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی از طریق استفاده از طراحی نوآورانه و سازگار با محیط زیست کمک کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی موفق از طریق بسته‌های خلاقانه، و همچنین بسته‌های خلاقانه پایدار که به آینده‌ای سبزتر کمک می‌کنند و مشاوره در مورد چگونگی ایجاد چنین بسته‌هایی، به خواندن ادامه دهید.

بسته بندی خلاقانه
بسته بندی خلاقانه

روندها

روند بسته بندی ۲۰۲۲ شامل بسته بندی سفارشی و سازگار با محیط زیست است. بسته بندی محصول از کالاهای شما محافظت می کند، برند شما را ارتقا می دهد و روابط با مشتری را ایجاد می کند.

تصمیمات بسته بندی محصول می تواند بر موفقیت شرکت یا برند شما تأثیر بگذارد، خواه آن را برای خلاقیت و نوآوری طراحی کنید یا برای کاربردی و کاربردی بودن.

در واقع، ۷۲ درصد از مشتریان ایالات متحده می گویند که بسته بندی محصول بر تصمیم خرید آنها تأثیر می گذارد. بسته بندی محصول، مانند تمام طراحی ها، تحت تأثیر روندهای خلاقانه و تکنولوژیکی است.

بسته بندی ظریف و مینیمال در سال های اخیر محبوب شده است. در سال ۲۰۲۲، بسته بندی محصول، قابلیت استفاده، پایداری و طراحی ارگانیک و دست ساز را در اولویت قرار خواهد داد.

بسته بندی مد روز
بسته بندی مد روز

رنگ های محدود

وقتی نوبت به انتخاب رنگ برای یک برند می رسد، خواه لوگو یا بسته بندی یک محصول باشد، مدیران اغلب به فضایی که می خواهند در بینندگان القا کنند بیشتر توجه می کنند تا شخصیت متمایز شرکت.

هنگامی که تمایل یک فرد مهم در نظر گرفته می شود، عوامل دیگری باید راه خود را باز کنند.

رنگ های محدود
رنگ های محدود

رنگ های روشن

رنگ‌های روشن از ابتدا جزء حیاتی بسته‌بندی بوده‌اند و انتظار می‌رود که در آینده قابل پیش‌بینی همچنان این جایگاه را حفظ کنند. انتخاب رنگ این قدرت را دارد که به سرعت بر روحیه هر مخاطبی که با آنها ارائه می شود تأثیر بگذارد.

استفاده از رنگ های پر جنب و جوش روشی موثر برای جلب توجه مخاطبان، ترغیب آنها به باز کردن چشمان خود و به نمایش گذاشتن احساس هیجان است.

در نتیجه این، رنگ های پر جنب و جوش به طور اجتناب ناپذیر راه خود را به خط مقدم باز کرده اند. در گذشته، آنها بیشتر نقش مکمل را بازی می کردند، اما امروزه، بسیاری از طرح های بسته بندی مختلف آنها را به عنوان یک مرکز روشن و پر جنب و جوش شامل می شوند.

رنگ های روشن
رنگ های روشن

حواس

بسته بندی محصول ممکن است توجه زیادی را در قفسه جلب کند. همچنین امکان تعامل با هر پنج حواس را فراهم می کند و در نتیجه یک تجربه برند واقعا فراموش نشدنی را رقم می زند.

برخوردهای حسی با اقلام ممکن است به افزایش فروش، افزایش توانایی مشتریان برای به خاطر سپردن برند شما و ارتقای وفاداری کمک کند.

بازیگوش

بسته بندی محصول ممکن است توجه زیادی را در قفسه جلب کند. همچنین امکان تعامل با هر پنج حواس را فراهم می کند و در نتیجه یک تجربه برند واقعا فراموش نشدنی را رقم می زند.

برخوردهای حسی با اقلام ممکن است به افزایش فروش، افزایش توانایی مشتریان برای به خاطر سپردن برند شما و ارتقای وفاداری کمک کند.

طراحی بسته بندی بازیگوش
طراحی بسته بندی بازیگوش

شوخ طبعی

گنجاندن برخی از عناصر کمدی در طراحی جعبه خود می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

این امکان وجود دارد که تصویر مثبتی از برند شما ایجاد کند و مطمئناً مشارکت قوی در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

به برخی از خنده دارترین نمونه های طراحی بسته بندی که پیدا کردیم نگاهی بیندازید.

شوخ طبعی
شوخ طبعی

تجربه ی کاربر

یکی از ابتکارات استراتژیک عالی انگیزه صعود اپل برای تبدیل شدن به ارزشمندترین برند در جهان بود. آنها تصمیم گرفتند به جای اینکه با صنعت پررونق رایانه های شخصی در آن زمان رو به رو شوند، تمرکز مخاطب را تغییر دهند.

آن‌ها می‌دانستند که در اصل، خریداران به دنبال چیزی جالب اما بدون عارضه هستند. اپل برای کمک به تجاری سازی زمینه تجربه کاربری در سطوح مشخصی اعتبار دارد.

و میلیاردها دلار به سرازیر شدن ادامه داد.

تجربه ی کاربر
تجربه ی کاربر

پاک کردن

وقتی نوبت به طراحی کالاهایشان می‌رسد، یک شرکت باید چندین ملاحظات مختلف را در نظر بگیرد و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در این فرآیند سنگ تمام نگذارد.

سازنده موظف است تمام عناصر مربوطه را در نظر بگیرد، از جمله مواردی که مشتری ممکن است آنها را مهم تلقی نکند.

مصرف کنندگان تمایل دارند برخی از جنبه های محصولات، از جمله بسته بندی این محصولات را نادیده بگیرند، علیرغم این واقعیت که این جنبه ها ممکن است تأثیر قابل توجهی بر تصمیمات خرید آنها داشته باشد.

در نتیجه، شرکت‌هایی که کالاها را تولید می‌کنند، زمان و تلاش قابل توجهی را برای تعیین انواع بسته‌بندی محصول که بیشترین سود را دارند، سرمایه‌گذاری می‌کنند. بارها و بارها نشان داده شده است که بسته بندی محصولات در پلاستیک شفاف باعث فروش موثرتر می شود.

نتایج برای خود صحبت می کنند. فهرست شده در زیر تنها تعداد انگشت شماری از مزایای متعددی است که با استفاده از بسته بندی شفاف برای محصولات حاصل می شود.

پاک کردن
پاک کردن

لوکس

وقتی نوبت به بسته بندی آنها می رسد، شرکت های لوکس می خواهند اطمینان حاصل کنند که تمام انتظارات مشتریان خود را برآورده می کنند یا از آنها فراتر می روند.همچنین ببینید

این فرصتی ایده آل برای آنها است که کالاهای خود را به بازار عرضه کنند، علاوه بر این که بازتابی از کیفیت چیزهایی است که می فروشند، بنابراین یک موقعیت برد-برد است.

مشتریان یک برند لوکس زمانی که کیف، جعبه یا سایر کالاهای برند شرکت را حمل می‌کنند، تبدیل به تبلیغات پیاده روی می‌شوند.

این در صورتی امکان پذیر است که برند لوکس بتواند بسته بندی باکیفیت و فانتزی بسازد که فوراً مشخص کند کالای مورد نظر چه مارکی است.

لوکس
لوکس

تصویرسازی

تصاویر، تصاویر، نمادها، نمادها و کاراکترها همگی ممکن است در انواع مختلفی از سبک ها ایجاد شوند، که هر کدام به توسعه زبان بصری پیچیده کمک می کنند و تحریک بصری را ارائه می دهند.

تصویرسازی پیچیده یا سابلیمینال به بیش از یک یا دو ثانیه نیاز دارد تا بیننده معنای آن را کاملاً درک کند، در حالی که تصویرسازی ساده به بیننده کمک می کند تا یک مفهوم را در مدت زمان کوتاهی درک کند.

به بسیاری از احساسات بویایی، چشایی و حرارتی که توسط تصاویر مختلف منتقل می شود فکر کنید:

طعم، عطر، طعم و گرما (از جمله احساس غذای تند).

همه چیز ممکن است به صورت بصری از طریق طراحی جعبه ارتباط برقرار کند.

تحت اللفظی

سعی کنید در صورت امکان نحوه ساخت محصول خود را در بسته بندی آن بگنجانید. به عنوان مثال، این کوکی ها فرآیند پخت را در فر انجام می دهند.

پس چرا به جای آن از فر برای پیچیدن آنها استفاده نکنید؟

جعبه نانوایی معمولی دارای پیچ و تاب جدیدی است که هم سبک و هم در دسترس است و نتیجه چیزی است که به نظر می رسد و احساس می کند که یک غذای واقعی است.

تحت اللفظی
تحت اللفظی

قابل ربط

آیا تصور کلی وجود دارد که مردم در مورد نوع کالاهایی که می فروشید دارند؟ سعی کنید از آن در بسته بندی خود استفاده کنید تا در هر جایی قابل درک باشد.

این بطری ویسکی نه تنها دارای یک برچسب است که بسیار دقیق است، بلکه دارای یک روکش کاغذ قهوه ای طنز است.

همه از آنچه به آن اشاره دارد آگاه هستند و تقریباً همه می توانند از آن سرگرمی بگیرند.

قابل ربط
قابل ربط

جنبه لمسی

اگر محصول شما دارای نوعی تعامل باشد، مردم بیشتر دوست خواهند داشت.

این بطری Smirnoff دارای یک بسته بندی بیرونی است که قبل از نوشیدن مشروب باید به صورت دستی آن را جدا کنید.

علاوه بر این، به نظر می رسد که از میوه برای طعم دادن به الکل استفاده شده است، که به محصول هوای اصالت می بخشد.

جنبه لمسی
جنبه لمسی

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

عجیب و غریب

اگر اینطوری می‌چرخید، افراد دیگر را در موقعیت‌های ناخوشایند قرار دهید. ظاهر این کارتن های آب میوه، حداقل، واقعا عجیب و غریب است.

شباهت به میوه واقعی ترسناک است و این واقعیت که به شکل یک جعبه آب میوه ارائه می شود باعث می شود که فرد دوباره مصرف کند.

این ایده را ایجاد می کند که شما مستقیماً از میوه می نوشید، که ظاهری سالم تر به محصول می دهد.

عجیب و غریب
عجیب و غریب

اغراق کردن، مبالغه

وقتی فرصت دارید سعی کنید در فرم ها، رنگ ها و نقاشی هایی که استفاده می کنید اغراق کنید. به دلیل شیرینی عسل غلات، طلسم این برند از غلات خرس شکل خرس است.

این تصویر به جای اینکه صرفاً تصویری از یک خرس شایان ستایش داشته باشد، خرس را با دهان باز نشان می دهد و آن را پر از غلات لذیذی است که داخل جعبه قرار داده شده است.

اغراق کردن، مبالغه
اغراق کردن، مبالغه

زیبایی

مردم قدردانی عمیقی از زیبایی شناسی دارند. مردم با استفاده از آنها و خرید آنها به یک وضعیت روانی مثبت می رسند.

این چای کیسه ای پرنده یکی دیگر از نمونه های جذاب چای کیسه ای است، اما نمونه ای که رویکردی متفاوت دارد.

به زیبایی در فنجان شما شناور می شود و این تصور را ایجاد می کند که در حال پرواز است و فضایی از آرامش را از اطراف خود می تابد.

زیبایی
زیبایی

مسخره – مضحک

افراطی، حتی پوچ باشید. این کفش‌های ورزشی نایک ایر در جعبه پیچیده نمی‌شوند. بلکه بسته بندی شده در کیسه هوا می آیند.

بله درست خواندید این در عین حال تحت اللفظی و تخیلی است.

ضروری است که آنها را به دست آورید و نتایج ذهن شما را متحیر خواهد کرد.

مسخره - مضحک
مسخره – مضحک

چند توصیه مهم در طراحی بسته بندی

به همین دلیل، دانستن اینکه بسته بندی ناکارآمد ممکن است تأثیر قابل توجهی بر تعداد واحدهای فروخته شده محصول شما داشته باشد، چندان تعجب آور نیست.

بنابراین، شما باید دائما در تلاش برای توسعه یک طراحی بسته موثر باشید.

خلاصه

کالاهای خود را در یک جعبه قرار دهید و کاری کنید که چیزی کاملاً متفاوت به نظر برسد. به جای داشتن یک جعبه کوچک معمولی از آب پرتقال، جعبه‌ها به «بخش‌هایی» از یک پرتقال انتزاع می‌شوند.

این امکان ذخیره سازی کارآمدتر را فراهم می کند. پس از آن، آنها را در ماده ای بسته بندی می کنند که شبیه کیسه ای است که پرتقال تازه در آن فروخته می شود و این تصور را ایجاد می کند که محصول یک پرتقال کامل است.

خلاصه
خلاصه

سادگی

یکی از مواردی که در قفسه شلوغ یک فروشگاه مواد غذایی به چشم می خورد، بسته بندی ساده است و از عناصر طراحی کمی استفاده می کند.

اطلاعاتی را که مصرف کننده به دنبال آن است به صورت مستقیم و مختصر ارائه می دهد.

اگر به بسته بندی نوار شکلات طبیعی ساخته شده توسط ماندارین نگاهی بیندازید، از روش هوشمندانه ای که در آن طعم نشان داده می شود شگفت زده خواهید شد.

فضای موجود

مطالعه ای توسط DS Smith و Forbes Insights که شامل نظرسنجی از ۳۷۰ رهبر شرکت در سراسر جهان بود، نشان داد که حداقل ۲۵٪ از حمل و نقل شرکت در بسته بندی های بهینه سازی نشده هوا است. این به اقتصاد و محیط زیست آسیب می رساند.

به گفته DS Smith، حذف فضای بسته بندی غیر ضروری می تواند ۴۶ میلیارد دلار در سطح جهان صرفه جویی کند. بر اساس این گزارش، Marks & اسپنسر هزینه های لجستیک، حمل و نقل و بسته بندی خود را ۲٫۱ میلیون دلار کاهش داد.

فضای موجود
فضای موجود

روند

بسته بندی تکنیکی برای محافظت از کالا و امکان بازاریابی و تحویل به تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان است.

فرآیند کنار هم قرار دادن محصول و بسته بندی معمولاً آخرین مرحله فرآیند تولید محصول است، اما مونتاژ بسته ها در داخل بسته بندی های دیگر یا واحدهای اضافی گاهی اوقات بسته بندی محصول را دنبال می کند.

داستان

بسته بندی به یک جزء ضروری از زندگی روزمره ما تبدیل شده است. می توان از آن برای نگهداری اقلام، محافظت از آنها و حمل و نقل آنها استفاده کرد.

منشاء بسته بندی مدرن را می توان تا آغاز صنعت تولید جستجو کرد. در زمان های قدیم، انسان ها کالاهای خود را با استفاده از مواد طبیعی مانند پوست و برگ بسته بندی می کردند. پوست حیوانات، پارچه های بافته شده و جعبه های چوبی از جمله مواد مورد استفاده بود.

با پیشرفت تمدن بشری، مردم با گذشت زمان شروع به بسته بندی کالاهای خود با مواد بادوام بیشتری کردند.

به همین دلیل، فناوری هایی برای بسته بندی مواد غذایی و سایر اقلام مانند کاغذ، مقوا و پلاستیک توسعه یافت.

بسته بندی داخلی

کنار هم قرار دادن طراحی داخلی بسته هایی که ذهن مشتری شما را متحیر می کند، ممکن است برای انجام موفقیت آمیز تلاشی چالش برانگیز و زمان بر باشد.

بسیاری از طراحان هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی داخلی بسته بندی که بهترین نتایج را برای مشتریان خود ارائه می دهد، گیج می شوند. وقتی کاربران جعبه را باز می کنند، باید چیز خاصی برای آنها وجود داشته باشد.

طراحی داخلی بسته بندی
طراحی داخلی بسته بندی

هدف متفاوت

بازاریابی سلف سرویس اهمیت بسته بندی را افزایش می دهد. یک مصرف کننده معمولی خواربار فروشی در هر دقیقه ۶۰۰ کالا یا هر ۱۰ ثانیه یک کالا را ارسال می کند. بنابراین، تنها نمایشگرها، آویزهای قفسه، بلوک‌های کوپن پاره‌کن، دستگاه‌های نقطه‌ی خرید و بسته‌بندی جذاب ممکن است افراد خاصی را جذب کنند.

از آنجایی که بسته بندی بسیار مهم است، مطالعات زیادی در مورد تحقیقات انگیزشی، تست رنگ، دستکاری روانشناختی و سایر روش ها انجام می شود تا ارزیابی شود که اکثر مردم چگونه به یک بسته جدید واکنش نشان می دهند.

بر اساس این تحلیل، تجربه قبلی و تصمیمات فعلی و آینده رقبا، بازاریاب ابتدا نقش اصلی بسته را تعیین می کند.

ریسکه

اگر می خواهید با بسته بندی خود کمی تحریک کننده باشید، ممکن است بتوانید مخاطبان متفاوتی را جذب کنید.

در واقع این غذا چیزی جز نان معمولی نیست. با این حال، بسته بندی این تصور را ایجاد می کند که چیزی بیشتر است. به عنوان مثال، اگر هدف این بسته افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه باشد، با طراحی جذاب خود به طور قابل تحسینی در انجام این کار موفق است.

علت

هدف شما باید توسط تصاویر مورد تشویق قرار گیرد. این بسته بندی برای کمک به هضم است که از گیاهان مشتق شده است.

هنگامی که قرص ها بیرون می ریزند، به نظر می رسد که آنها در یک میدان تیر شلیک شده اند. این عمل روی گوشت انجام می شود.

به این ایده که محصول قوی است و با شعار “غذاهای سنگین هدف قرار دهید” همخوانی دارد، اعتبار می بخشد.

وعده های غذایی سنگین را هدف قرار دهید
وعده های غذایی سنگین را هدف قرار دهید

فشرده – جمع و جور

به نظر می رسد که آنها در یک میدان تیر تیراندازی شده اند. گوشت ها برای فرآوری این فرآیند را طی می کنند.

این استدلال را تقویت می کند که محصول قدرتمند است و با شعار “غذاهای سنگین هدف قرار دهید” مطابقت دارد.

فشرده - جمع و جور
فشرده – جمع و جور

خارج از چارچوب فکر کنید

به نظر می رسد که آنها به نوعی شلیک شده اند. فرآوری گوشت مستلزم این است که آنها این روش را طی کنند.

این ادعا را تایید می کند که غذا قوی است و با عبارت “وعده غذایی سنگین را هدف قرار دهید” مطابقت دارد.

آن را به چیز دیگری تبدیل کنید

از قوه تخیل خود استفاده کنید تا چندین راه برای ظاهر شدن محصول خود بیابید. فقط به این دلیل که یک کار را انجام می دهد به این معنی نیست که نمی تواند شبیه چیز دیگری باشد.

این برند خاص چای، کیسه های چای خود را به جای یک چای کیسه ای معمولی، به «پیراهن چای»، کامل با چوب لباسی، تبدیل کرد.

کیف به صورت عمودی روی لبه فنجان شما توسط چوب لباسی نگه داشته می شود و باعث می شود که لوازم جانبی نه تنها از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر، بلکه مفید نیز باشد.

آن را به چیز دیگری تبدیل کنید
آن را به چیز دیگری تبدیل کنید

چیزی جدید ایجاد کنید

با استفاده از خود محصول، مطمئن شوید که تصاویری که تولید می کنید با محصولی که می فروشید مرتبط باشد.

نت های موسیقی با کمک این هدفون ساخته می شوند. از آنجایی که نت‌ها روی کاغذ نوشته نمی‌شوند، نت‌ها ظاهری سه‌بعدی دارند و چیزی منحصربه‌فرد به تکه مقوای تخت می‌افزایند.

چیزی جدید ایجاد کنید
چیزی جدید ایجاد کنید

آن را چیز جدیدی بسازید

با استفاده از کالای واقعی که می فروشید، می توانید اطمینان حاصل کنید که عکس هایی که می سازید با محصولی که به مشتریان ارائه می دهید مرتبط باشد.

این هدفون در فرآیند نت‌نویسی ترکیب موسیقی مورد استفاده قرار گرفت. نت ها جنبه سه بعدی دارند و چیزی متمایز به تکه مقوا اضافه می کنند که در غیر این صورت تخت است.

این به این دلیل است که آنها روی خود کاغذ نوشته نمی شوند.

آن را چیز جدیدی بسازید
آن را چیز جدیدی بسازید

نتیجه

انواع بسته بندی های متعددی وجود دارد و بسیاری از آنها دارای آثار هنری و طراحی هستند. “طراحی” یک برند به نحوه ایجاد آن اشاره دارد.

به فرآیند ساخت فرم، ساختار، مواد، رنگ و تصاویر اشاره می شود. با توجه به اینکه ممکن است صدها احتمال دیگر وجود داشته باشد، بسیار مهم است که محصول شما از بسیاری از موارد موجود در قفسه متمایز شود.

شما باید با استفاده از لوگوی برند، رنگ ها، فونت ها، عکاسی و تصاویر توجه مشتریان را به خود جلب کنید.

مراجع++++++++++++++++++++

طراحی بسته بندی چه تاثیری در بازاریابی دارد؟

“طراحی بسته بندی” به فرآیندی اطلاق می شود که از طریق آن شکل، ساختار، مواد، رنگ، تصاویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با اجزای طراحی کمکی مرتبط می شوند. یک محصول را قابل فروش می کند.

عوامل مهم در طراحی بسته بندی؟

لوگوی برند، رنگ، فونت، عکاسی و … تصویر از عوامل بسیار ضروری در طراحی بسته بندی است.

چگونه می توانیم یک بسته بندی خوب برای محصول خود طراحی کنیم؟

بسته بندی باید انتزاعی، ساده، جمع و جور، خلاقانه باشد و اگر یک طراح گرافیک درخواست ساخت بسته بندی محصول را داشته باشد، بتواند به عنوان فروشنده برای محصولات عمل کند.

هر طراح گرافیک به خوبی می داند که طراحی دقیق بسته بندی و برچسب محصول چقدر مهم است. در نتیجه، آنها همیشه به دنبال نکات و استراتژی هایی هستند که ظاهر طراحی آنها را برای مخاطب هدف جذاب تر کند.

برای سفارش طراحی لوگو و بسته بندی اینجا کلیک کنید!

اشتراک گذاری:

مقاله های بیشتر...

طراحی لوگو شرکت واک دنیای دیجیتال

۵ ویژگی نام های تجاری قوی

ویژگی مهم نام های تجاری نام برند یکی از اساسی ترین عناصر هویت برند است که به ایجاد و حفظ حضور منحصر به فرد در

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x