گردش مالی خود را با طراحی لوگوی خوب افزایش دهید

لوگو شرکت تولیدی مواد غذایی

فروش خود را افزایش دهید

در این مقاله میخواهیم درباره افزایش گردش مالی با طراحی لوگو خوب صحبت کنیم.

چه مریخی از مریخ باشید یا یک بیگانه از جهان دیگر، اگر روی زمین زندگی می کنید، باید درآمد کسب کنید! فقط فراموش نکنید که قبل از بیرون رفتن برای فروش، لباس انسانی خود را بپوشید. افراد بزرگ می گویند که برای موفقیت کسب و کارها، باید افراد حرفه ای در سازمان خود کار کنند. چقدر این خط درست است. فروشنده خوب کسی است که بتواند شانه ای را به مرد طاس بفروشد. یک بازاریاب خوب کسی است که محصولات شرکت را به گونه ای تبلیغ کند که گردش مالی فروش به آسمان برسد!

واقعا؟

آره. در واقع، اعتبار و احترام یک شرکت به لوگوی آن مرتبط است . این تنها یکی از مواردی است که برای حفظ شهرت شرکت مهم است. کیفیت محصول بسیار مهم است. حتی اگر بهترین فروشنده ها را داشته باشید، اگر کیفیت محصولات شما خوب نباشد، درآمد چندانی برای شما نخواهد داشت. چیزهایی در دراز مدت برای مشتریان آشکار می شود. بنابراین لزوماً راه‌هایی وجود ندارد که بتوان بدون ایمن ماندن زنده ماند.

• لوگو در طول سال ها دوباره طراحی شده است

لوگوها در طول سال ها دوباره طراحی شدند

لوگوی گپ تا سال ۲۰۱۰ یکسان بود، زمانی که تصمیم گرفت آن را با طراحی متفاوت تغییر دهد. این ایده جدید برای ایجاد نور جدیدی در بین مخاطبان هدف بود، اما این تغییر کاملاً منفی بود. چنان تأثیری بر شرکت داشت که تصمیم گرفتند در عرض یک هفته به طراحی لوگوی قدیمی بازگردند. حالا این طراحی، هویت برند ایجاد شده در بین مردم بود یا معما؟ متداول، چرا در زمین این یک راز است؟ طراحی به همین سادگی انجام نشد. این واقعیت است. یک لوگوی خوب باید دارای اجزای حیاتی باشد . آنها را نباید از دست داد. و این لوگوی “Gap” همانطور که کارشناسان گفته اند به دلیل طراحی، فونت و گرادیان رنگ شکست خورد. فروش به طرز چشمگیری کاهش یافت. در نهایت، شما فقط می‌توانید طراحی را سرزنش کنید که به نتیجه نرسید.

استارباکس
تصویر: StarBucks

استارباکس در سال ۱۹۷۱ شروع به کار کرد و سه لوگو را تغییر داد. آیا متوجه شده اید که چرا شرکت تصمیم گرفت طراحی، الگو و فونت لوگو را در طول سال ها تغییر دهد؟ به خاطر مخاطب هدف بود. شاید طراحی خاصی پس از مدتی برای افراد مناسب نباشد. اولین لوگوی استارباکس دارای یک آژیر برهنه بود که دم آن به چپ و راست کشیده شده بود. این لوگو به واقعیت نزدیک بود. این شرکت در سال ۱۹۸۶ متوجه شد که بالاتنه نباید آشکار شود، بنابراین آنها طراحی را تغییر دادند، اما حتی پس از آن بدن بیش از حد در معرض دید قرار گرفت. آنها دوباره تصمیم گرفتند طراحی را تغییر دهند. در سال ۱۹۹۲، آنها برای پنهان کردن بدن او موها را ریختند و رنگ آن را از قهوه ای به سبز تغییر دادند. این کارهای خاص بعد از کلی فکر انجام شد. آخرین تغییر لوگو در سال ۲۰۱۱ بود. این شرکت تصمیم گرفت بیشتر روی صفحه آژیر تمرکز کند، بنابراین آن را بیشتر در معرض دید قرار دادند و رنگ مشکی را از طراحی حذف کردند.

• چرا آرم مهم است؟

لوگوی یک شرکت دارایی مهمی است که تصویری را در ذهن مشتریان فرموله می کند. لوگوها شایسته نامیده شدن «پرداخت کننده» هستند زیرا بخش بزرگی از آنها مسئول درآمد هر شرکتی هستند. لوگوها فروش را افزایش می دهند، سود را افزایش می دهند و به ایجاد تسلط در بازار کمک می کنند.

• بیایید بحث کنیم که چگونه لوگوهای خوب می توانند بر فروش تأثیر بگذارند

۱٫ تصور کنید یک بدن بدون ستون فقرات … بی جان ها!؟ اگر لوگوها توسط یک طراح حرفه ای طراحی نشده باشند اینگونه به نظر می رسند. این شخص نه تنها توصیه می کند که چه چیزی در طراحی لوگو گنجانده شود و چه چیزی نه، بلکه پیشنهاداتی نیز در مورد نحوه عملکرد لوگوها ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید با فرد مورد نظر بنشینید و لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید. افزایش گردش مالی با طراحی لوگو خوب اگر طراح شما حرفه ای باشد، در طراحی آن مشکلی نخواهد داشت. بعد چی؟ ممکن است همه چیز برای شما خوب شود.

۲٫ آیا فکر کرده اید که چرا لباس عروسک باربی صورتی است؟ چرا بسته بندی صورتی است؟ چرا این رنگ به عروسک مرتبط است؟ به این دلیل است که مخاطبان هدف، دخترانی هستند که بالای سنین نوجوانی نیستند. تولیدکنندگان مخاطبان هدف خود را می شناسند و بر این اساس ایده های جدید را اجرا می کنند. لوگوها باید مطابق با مخاطب هدف طراحی شوند. یک شرکت تولیدی اسباب‌بازی‌های کودکان نمی‌تواند طرحی برای زنان مسن دریافت کند.

۳٫ راه دیگری که لوگوها می توانند بر فروش تاثیر بگذارند، خوانایی بیشتر آنهاست. نصب میلیون ها فونت در رایانه به این معنی نیست که می توانید هر قلمی را قرار دهید و جادو ایجاد کنید. لوگوها باید به گونه ای باشند که زمانی که شخص برای اولین بار آنها را مشاهده می کند. او می تواند بفهمد چه چیزی نوشته شده است. میدونی چیه؟ اگر لوگوی شما خوانا است پس به یاد ماندنی نیز هست. اگر خاطره انگیز است خوشحال شوید زیرا فروش شما افزایش می یابد.

طلایی دیگر

۴٫ یکی دیگر از نکات طلایی برای افزایش فروش این است که لوگوهای خود را تا جایی که می توانید ساده کنید. به لوگوهای اپل، نایک، استارباکس و ۳M نگاه کنید. چه چیزی در مورد آنها رایج است؟ آنها ساده و خاطره انگیز هستند و در عین حال دلایل کسب درآمد میلیونی هستند. در این لوگوها به یک چیز دیگر توجه می کنید که هیچ کدام از آنها چیزی را که تولید یا می فروشند نشان نمی دهند. افزایش گردش مالی با طراحی لوگو خوب

برخی از غول‌ها در بخش تولید و خدمات در گذشته شاهد کاهش شدید فروش خود بودند. علتش چه بود؟ آنها طراحی لوگوی خود را تغییر دادند و آن زمان بود که اتفاقات بدی شروع شد.

• حقیقت پنهان!

لوگوها همیشه می توانند کار کنند، اما طراحی، رنگ و فونت آنها باید دقیقاً مطابقت داشته باشند. علاوه بر این، اهداف و مقاصد سازمان عناصر کلیدی برای موفقیت کلی آنها هستند. فهم منطق و استراتژی شرکت و بیان آن وظیفه طراح هوشمند است. فقط به یاد داشته باشید، لوگو طراحی کنید و در نظر داشته باشید که آنها راهی برای تأثیر مثبت بر فروش هستند!

برای ثبت سفارش لوگو حرفه ای اینجا کلیک کنید!

اشتراک گذاری:

مقاله های بیشتر...

بهترین اسم های ایرانی برند

نکات مهم درباره ثبت لوگو

ثبت لوگو و ثبت برند به دغدغه ای بزرگ برای صاحبان کسب و کار ها تبدیل شده است؛ زیرا لازم است تا برای جلوگیری از

طراحی لوگو شرکت واک دنیای دیجیتال

۵ ویژگی نام های تجاری قوی

ویژگی مهم نام های تجاری نام برند یکی از اساسی ترین عناصر هویت برند است که به ایجاد و حفظ حضور منحصر به فرد در

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x