بهترین طراحی لوگو برای شرکت بازرگانی در این مقاله میخواهم لوگوهایی که برای شرکتهای بازرگانی طراحی کرده ام را بررسی کنم.
همانطور می دانید شرکتهای بازرگانی که غالبا با کشورهای دیگر در حال داد و ستد هستند.
طراحی لوگو برای این شرکتها از حساسیت خاصی برخوردار است.این شرکتها در مراودات خود باید حس اعتماد و اطمینان را منتقل کنند.
و این مهم باید با لوگویی بین المللی و قابل فهم به هر زبانی انجام شود.
بهترین لوگو برای شرکت بازرکانی ساده ترین و حرفه ای ترین آنهاست.
تاثیر لوگو بر ناخودآگاه
همانطور که در مباحص زبان بدن و مذاکره مطرح می شود بخش مهمی از تجارت و مذاکره بر اساس ناخودآگاه است.
لوگو هم با فرم مناسب و ایجاد مفهوم ارزشمند تاثیر مستقیم و غیرقابل انکاری بر ناخود آگاه دارد.
بررسی لوگو شرکت بازرگانی کامند
شرکت محترم کامند در زمینه واردات قطعات ماشینهای راه سازی فعالیت دارد.
این یک لوگو تصویری است. به درخواست مدیر محترم شرکت از نماد کرگردن و نمادی ازبیل مکانیکی استفاده شده است.
در طراحی با تلفیق و همسان سازی و هماهنگی بین این دو نماد شاید بی ربط به هم به یک لوگوی یک دست، زیبا، باشکوه و در عین حال بین المللی رسیده ایم.
در تایپوگرافی این لوگو نیز از نماد بیل مکانیکی در حرف “c” اجرا شده است.
این تکنینک ارتباط و هماهنگی بیشتری بین لوگو تصویری و تایپوگرافی ایجاد کرده است.
برای ثبت سفارش طراحی لوگو اینجا کلیک کنید!
بررسی لوگو شرکت بازرگانی ایمان مهر
این شرکت بر اساس منوگرام طراحی شده است.
اما می تواند در دسته لوگوهای تصویری هم قرار بگیرد.
این یک شرکت تجاری و بازرگانی است. و در زمینه واردات و صادرات فعالیت دارد.
در صحبتهای اولیه تصمیم گرفتیم در لوگو اسم محاوره ای که شرکت به آن معروف است را کار کنیم.
اما بعد از طراحی با گذاشتن دایره در بالای کادر هم به حرف “O” رسیدیم هم به حرف “َA” در عین حال نماد افق هم به کار اضافه شد.
حرف “M” و حرف “I” هم به زیبایی و هماهنگی خاصی رسیده اند.
نقطه “I” و فاصله ای که ایجاد کرده است در فضای منفی نماد الماس را ایجاد کرده است.
و این موضوع حس ارزشمندی را در ناخودآکاه منتقل می کند.
برای ثبت سفارش طراحی لوگو اینجا کلیک کنید!