آیا بازاریابی شما کم رنگ شده است؟ فروش کم می شود؟ لوگو قدیمی است؟ تغییر نام تجاری یا تجدید برند به شما کمک می کند شکوفا شوید.
تجدید نام تجاری یک تغییر برای شرکت شما است
به آن مانند یک آرایش شخصی فکر کنید … یک مدل موی بهتر، لباس به روز، و کفش های جدید که درک یک شخص را تغییر می دهد. در مورد برند شما هم همینطور است.
یک به روز رسانی می تواند عناصر بصری شناخته شده را حفظ یا به روز کند. یا ظاهر، لحن و ارائه سبک کلی جدید، شناخت تازه ای را به ارمغان می آورد.
به روز رسانی برند، ارتباط بصری را با نحوه دیده شدن هویت برند از قبل حفظ می کند.
اما ظاهر «کت و شلوار جدید» به روز،
پر جنب و جوش و برای مخاطبان امروزی طراحی شده است.
آرم را حفظ کنید، ظاهر را تغییر دهید: اتحادیه اعتباری جامعه SELCO می خواست ظاهر و لحن کاملاً جدیدی برای برند خود داشته باشد، بدون اینکه لوگو را تغییر دهد. با وعده برند، “لبخند”، یک سیستم طراحی کاملاً جدید از رشد آنها حمایت کرد.
رنگهای پیامرسانی و بهروزرسانی را اضافه کنید: سلسلهمراتب پیامرسانی، طراحی جدید و پالت رنگی جدید تأثیر مثبتی بر شناخت انجمن کارفرمایان Cascade توسط اعضا و جامعه آنها گذاشت.
گسترش سیستم طراحی: کالج لینفیلد یک سیستم طراحی پویاتر برای ارتباط با دانشجویان بالقوه می خواست. رنگهای گسترده، اینفوگرافیک و چیدمان بصری جسورانه باعث واکنش شد.
به روز رسانی و حفظ ارتباط بصری: لوله کشی Gormley + Mechanical به جای هویت جدید، نسخه ساده تری از لوگوی خود را می خواست.
تغییر نام تجاری می تواند یک طراحی مجدد کامل باشد
یک تغییر نام تجاری فراتر از تغییر است. این جراحی پلاستیک و تغییر رنگ مو است. یک تحول، یک سیستم هویت و برند جدید برای همین نام. و با طراحی لوگوی جدید –
پیامرسانی تازه، یک سیستم بصری دوباره اختراع شده و یک برنامه بازاریابی متحول شده برای پیشبرد سازمان.
هویت جدید Forest Grove Lumber برای مخاطبان جدید –
از معماران گرفته تا پیمانکاران و صاحبان خانه – جذاب بود.
ابزارهای ارتباطی دوباره اختراع شده توجه را به خود جلب کردند.
و داستان چوب خشک شده در کوره منحصر به فرد خود را بیان کردند. اتاق بازرگانی منطقه مکمینویل میخواست ظاهری پیچیدهتر داشته باشد که برای جامعهای لوکس و تاریخی جذاب باشد. SRC (مشاوران رادیولوژی سالم) با گروه ارجاع پزشک و بیماران در سطح جدیدی با هویت به روز و بسته ارجاع جدید خود ارتباط برقرار کردند. گرمایش و سرمایش راث زمانی رشد کرد که سیستم هویتی جدید ما را در کامیونها، تبلیغات و پستها پیادهسازی کردند.
آیا تغییر برند در آینده شما وجود دارد؟
آیا زمان تمرکز بر محصولات خدمات یا مخاطبان جدیدفرا رسیده است؟
برای افزایش دید در بازار خود؟ برای ادعای مقام خود و بالا رفتن از رقبا؟ فرآیند تغییر نام تجاری یک کار ساده و سریع نیست. این مستلزم زمان، توجه و بررسی عمیقی است که در حال حاضر چه کسی هستید و می خواهید در آینده چگونه درک شوید. در اینجا درباره فرآیند برندسازی بیشتر بدانید. برای تجربه اثبات شده و کار خلاقانه خارق العاده ای که نیاز به توجه دارد و الهام بخش پاسخ می باشد،
در مورد تجدید برند یا طراحی مجدد برند با ما صحبت کنید. در مورد برندسازی مجدد در وبلاگ ما بیشتر بدانید: تغییر نام تجاری به چه معناست؟ آینده خود را تصاحب کنید، اکنون نام تجاری خود را تغییر دهید چک لیست تغییر نام تجاری برای هدایت برنامه شما شما یک لوگوی جدید دارید، حالا چی؟ به روز رسانی برند: وقتی مخاطبان می گویند “بیشتر به من بگو!” آیا برندسازی مجدد یا نوسازی برند حرکت درستی است؟
ما خوشحالیم که در مورد اهداف شما بیشتر صحبت کنیم. فقط با ما تماس بگیرید تا زمانی را برای بحث در مورد تجدید یا تغییر نام تجاری با جزئیات بیشتر تعیین کنید.
در این صفحه درباره فرآیند برندسازی، از حسابرسی تا راه اندازی، بیشتر بیاموزید.