آشنایی با اصول ریبرندینگ و مراحل بازسازی برند عوض کردن لوگوی برند شرکت شما می تواند تفاوت بزرگی در نتیجه برندسازی ایجاد کند. در طول سال ها، مخاطبان هدف تغییر می کنند و همانطور که مشتریان شما رشد می کنند. برند شما نیز تغییر می کند. با این حال، دانستن اینکه چگونه لوگوی برند خود را به درستی عوض کنید، برای ایجاد تفاوت مثبت برای مخاطبان مهم است. در این مقاله آنچه را که باید هنگام شروع بهروزرسانی لوگوی خود بدانید. مرور میکنیم. ما بایدها و نبایدهای انتخاب یک لوگوی جدید، نحوه انتخاب زمان مناسب و اینکه یک لوگوی جدید می تواند برای شما و شرکت شما چه معنایی داشته باشد را بررسی خواهیم کرد.
قبل از اینکه به سراغ سفارش به یک طراح لوگو حرفه ای برای طراحی مجدد لوگوی برند خود بروید، مهم است که ابتدا به چند سوال پاسخ دهید.
مراحل بازسازی برند
آیا مخاطبان هدف شما برای ریبرندینگ تغییر کرده است؟
یکی از مهمترین چیزهایی که هر شرکتی باید با رشد خود به آن توجه کند، مشتریان آن است. با گذشت زمان، احتمالاً مخاطبان هدف شما تغییر خواهند کرد. اگر اینطور باشد، طراحی مجدد لوگو ممکن است مناسب باشد. یک لوگوی زیبا و با طراوت می تواند به جذب بخش بزرگتری از
هدف شما کمک کند. و به شما این امکان را می دهد که عمیق تر با آنها ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، اگر شرکت شما در ابتدا بر روی نوجوانان متمرکز بود و محصولات یا خدمات شما به بزرگسالان جوان منتقل شده است، تجدید لوگو ایده آل است. شما می توانید مدرن تر ظاهر شوید که مطمئناً مخاطبان شما از آن استقبال خواهند کرد.
آیا رقبای جدید و حرفه ای پیدا کرده اید؟
یکی دیگر از نکات آشنایی با اصول ریبرندینگ و مراحل بازسازی برند که باید به آن دقت کرد. پیدا شدن رقیب جدید در کسب و کار شما است. بررسی رقبای برتر خود هر چند وقت یکبار می تواند مفید باشد، زیرا ممکن است اطلاعات جالبی پیدا کنید.
اگر متوجه شده اید که برندهای دارای مزیت رقابتی رو به افزایش هستند، زمان آن رسیده است که سبک طراحی لوگوهای قبلی خود را تغییر دهید. شما می خواهید در مقابل تازه واردان متمایز شوید و برند خود را در بازار تازه تر جلوه دهید.
آیا احساس می کنید که لوگوی شما قدیمی به نظر می رسد؟
هیچ کس بهتر از خودتان شرکت شما را نمی شناسد و اگر احساس می کنید لوگوی شما قدیمی است، احتمالاً همینطور است.
از زمانی که لوگوی شما برای اولین بار طراحی شد، احتمالاً همه چیز تغییر کرده است، به خصوص اگر یک تجارت قدیمی متعلق به محصولات پوشاک و تکنولوژی باشید. همیشه بهتر است جلوتر از رقبا باشید تا مشتریانتان احساس نکنند برند شما به اندازهای که ممکن است قدیمی است! پس بهتر است به روز باشید و هماهنگ با تغییرات کلی بازاریابی لوگو و هویت بصری خود را ریدیزاین کنید.
آیا لوگوی شما هنوز نشان دهنده برند شما است؟
شرکت ها در طول زمان برای انطباق با بازار تغییر می کنند. اگر به شرکت خود نگاه کنید، ممکن است متوجه شوید که نسخه فعلی برند شما بسیار متفاوت از مفهوم اصلی شما است. با این اوصاف، باید از خود بپرسید که آیا لوگوی شما هنوز دقیقاً نشان دهنده برند شما است یا وقت آن رسیده است که یک بازنگری کامل داشته باشید.
برای اینکه متوجه شوید در چه وضعیتی هستید می توانید به ما پیغام دهید تا به شما مشاوره دهیم بهترین تصمیم را در خصوص آشنایی با اصول ریبرندینگ و مراحل بازسازی برند بگیرید.
چگونه برای بازسازی برند یک لوگوی برند جدید طراحی کنم؟
در ادامه چند نکته ضروری را بررسی می کنیم تا به شما کمک کند به آسانی در ریبرندینگ لوگوی شرکت به خوبی تصمیم بگیرید.
با حرفه ای ها کار کنید
هیچ چیز ارزشمندتر از کار کردن با افرادی نیست که در کار خود خبره هستند و این همکاری به شما امکان می دهد در بازار پررقابت خود یک لوگو بزرگ ایجاد کنید.با تخصص طراحان لوگو حرفه ای، لوگوی شما مانند بسیاری از معروف ترین مارک ها توجه زیادی را جلب خواهد کرد. همچنین می توانید از تخصص آنها در برندسازی بازاریابی خود استفاده کنید.
به عنوان مثال، اگر لوگوی شرکت خود را برای پروفایل های رسانه های اجتماعی خود تغییر دهید، به لوگوهای جدید برای کارت ویزیت و… نیاز خواهید داشت.
برای ریبرندینگ و مراحل بازسازی برند جدید اصولی تصمیم بگیرید
بدون شک مهم است که در مورد ویژگی های لوگوی خاصی که می خواهید هنگام طراحی یا به روز رسانی لوگو از آنها استفاده کنید، تصمیم بگیرید. مهمترین عواملی که باید در نظر گرفته شود موارد زیر است:
- نوع و سبک لوگو
- فونت
- تصویرسازی
- رنگبندی
با نشان دادن لوگوی جدید خود به درصدی از مخاطبان هدف خود، می توانید به وضوح درک کنید که آنها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند. با استفاده از این ورودی ارزشمند، می توانید کیفیت لوگوی شرکت خود را اصلاح کنید تا آنچه را که باید ارائه دهید بهتر منعکس کند.
برای ثبت سفارش لوگو حرفه ای و اصیل اینجا کلیک کنید!