طراحی لوگو برای گالری طلا و جواهر

طراحی لوگو برای گالری طلا و جواهر

طراحی لوگو برای گالری طلا و جواهر

طراحی لوگو برای گالری طلا و جواهر و طلافروشی ها و طلاسازی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
طلاسازی و طلافروشی کسب و کار لوکس محسوب می شود.

 و لازم است که حس لوکس بودن به شکل متعارفی که در شکل جهانی گسترش پیدا کرده و اذهان مردم با این نوع لوگو آشناست طراحی شود. 
حس لوکس بودن برای جذب جلب نظر خانمها در ظرافت خطوط و اشکال و فرمهای ساده و پیچش های دلبرانه است. 

هماهنگی بین اجزا و تناسب بین فضای منفی و مثبت و ایجاد حس ارزشمند بودن لازمه این نوع طراحی است. 

از فرمهای تکراری پرهیز کنید!

فرمهای تکراری الماس یا انگشتر یا حلقه و نگین همیشه نمی تواند لوگو مناسبی برای طلاسازی یا طلافروشی باشد. 
بهترین دلیل و مهمترین دلیل برای کم تاثیر بودن این نوع لوگو یقینا تکرار بیش از حد این نمادهاست. 
لازم به ذکر است که استفاده صحیح و هوشمندانه و خلاقانه از این نوع نمادها می تواند تاثیرگذار و جذاب باشد.

ویژگی مهم لوگو یونیک بودن، اختصاصی بودن، و بی زمان بودن آن است.  و سادگی همیشه جذاب و زیباست. 
لوگو برای گالری طلا و جواهر و طلاسازی اگر نتواند حس خاص بودن، ظرافت، زنانه بودن را القا نکند نمی تواند مطلوب واقع شود. 

طراحی جرفه ای لوگو

من در طراحی این (لوگوتایپ)لوگو برای گالری طلا و جواهر سعی کرده ام هماهنگی و ریتم بین خطوط را به زیباترین شکل ایجاد کنم . 
تلفیق و هماهنگی خطوط ظریف و خطوط با عرض بیشتر به زیبایی کار کمک کرده است و هارمونی زیبایی ایجاد کرده. 
خط دایره حرف “o” این فرم را از یکنواخت بودن خارج کرده و باعث پویاتر شدن فرم شده است. 

خط خمیده و ظریف ادامه قسمت پایین حرف “S” به زیبایی می تواند معرف ربط این کسبب و کار به خانمها و لوکس بودن فرم دارد. 

لوگو گالری طلا

در این طراحی مونوگرام برای سرشتن گالری با ترکیب ساده و منطقی حرف “S” و “G” به فرم زیبایی رسیده ام که شکلی باشکوه ، لوکس، و در عین حال خاص و یونیک ایجاد شده است.

تاکید بر دایره ها و ارتباط هماهنگ بین خمیدگی ها و چرخشهای منطقی باعث چشم نوازی شده است. 
چشم نوازی محصول ترکیب مناسب و درست است.

برای سفارش طراحی لوگو برای گالری طلا و جواهر اینجا کلیک کنید!

نمونه کار

مقاله های بیشتر...

طراحی لوگو شرکت ایمن سازان برتر

تشخیص لوگو حرفه‌ای: راهنمای کامل

تشخیص لوگو حرفه‌ای در دنیای امروز، لوگوها به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر هویت بصری برندها شناخته می‌شوند. یک لوگو حرفه‌ای می‌تواند تأثیر زیادی بر

اشتراک گذاری:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x