طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی

طراحی لوگو شرکت ساختمانی

طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی

طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی ویژگیهای خاصی دارد که در این مقاله به آن می پردازم. 

در طراحی لوگو شرکت ساختمانی بهتر از زاویه و خطوط شکسته استفاده شود. 

این خطوط شکسته بیانگر مهندسی و لازمه نظم و دقت در ساختمان است. مهندسان و معماران هنرمندانی هستند که مقید به اصول و مهندسی دقیق و حساب شده هستند. 
این دقت و ظرافت باید در طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی مدنظر قرار بگیرد. 
اشاره به شکل تکراری شیروانی به شکل هشت فارسی با دو پنجره منسوخ شده است و اگر هم نشده باشد آنقدر تکرار شده که استفاده از آن دیگر لطفی ندارد. 

طراحی لوگو شرکت ساختمانی

مونوگرام در طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی

مونوگرام  نو عی لوگوست که با حروف اول اسم شرکت به انگلیسی طراحی می شود. 
در طرح پیش رو سعی کرده ام از حروف اول استفاده کنم. که هم اشاره به اسم شرکت دارد و هم از زوایا و خطوط شکسته استفاده شده است. 
در عین حال شما شکل یک حجم را می بینید که نشانه ای از تفکر مدرن شرکت در طراحی و ارائه نسخه سه بعدی شرکت ساختمانی دارد. 

این لوگو ساده و گویاست و در نظر اول حالت سه بعدی و شکل مهندسی شده نمایان است. 
این نوع لوگو در عین سادگی برازنده و گویای مطلب است. 

لوگو شخصی مهندس پدرام فغانی

در طرح بعدی که که لوگو شخصی مهندس طراح ساختمان است نیز از مونوگرام استفاده شده است و حالت حجم و سه بعدی این لوگو اشاره به ساختمان دارد. 
تناسب بین فضای منفی و مثبت و هماهنگی دقیق آن می تواند اشاره مستقیم به نظم و مهندسی دارد. 

طراحی لوگو شرکت ساختمانی

لوگو ترکیبی برای شرکت ساختمانی

در تصویر پیش رو لوگو شرکت مهراز را ملاحظه می کنید. 

این نوع لوگو ترکیبی از هنر خط ثلث (به درخواست کارفرما) و نماد ساختمانهای برافراشته استفاده شده است. 
هماهنگ کردن یک خط سنتی با نمای مدرن ساختمان کار راحتی نیست.
اما این همنشینی با ظرافت و فقط با خط خمیده که بطور حساب شده استفاده شده است انجام شده است.

طراحی لوگو حرفه ای گروه ساختمانی طاهری

در این طرح خط سنتی ثلث در کنار نماد مدرن ساختمان به همنشینی منطقی رسیده اند و از زیبایی خاصی برخوردار است. 

برای ثبت سفارش طراحی لوگو برای شرکت ساختمانی اینجا کلیک کنید

نمونه کار

مقاله های بیشتر...

لوگو شرکت دکوراسیون آریسام

اهمیت گرافیک در طراحی برند

چگونه طراحی گرافیکی در قلب ساخت هویت بصری یک برند قرار دارد. در دنیایی مملو از اطلاعات و انتخاب ها، هویت برند قوی به عنوان

اشتراک گذاری:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x