علیرضا حسین زاده

بیوگرافی

من علیرضا حسین زاده هستم . متولد تیرماه ۱۳۵۸، شروع فعالیت هنری من از ۱۲ سالگی با خوشنویسی و نقاشی بود. از ۱۵ سالگی شروع به عکاسی کردم و در سال ۱۳۷۵ رسما عکاسی حرفه ای در سبک پرتره و مستند اجتماعی  با دوربین های آنالوگ را آغاز کردم. 
همیشه علاقه ی خاصی به گرافیک داشتم تا در سال ۱۳۷۶ بعد از آشنایی با فتوشاپ و دیگر نرم افزارهای طراحی،  جهان جدیدی را تجربه کردم. 
فعالیت حرفه ای من در زمینه گرافیک، سال۱۳۸۲ با شهرداری مشهد شروع شد و حدود ده سال ادامه پیدا کرد و از سال ۱۳۸۴ همکاری من با آستان قدس رضوی در زمینه طراحی، باعث گسترش روابط کاری  با شرکتها و موسسات دیگر بود. 
از آن سال تا کنون با شرکتهای زیادی همکاری داشته ام و هیجان آشنایی با شرکتها و کسب و کارهای متفاوت همچنان با من است. 
هنوز می آموزم و همیشه سعی کرده ام به روز باشم.
در زمینه عکاسی کلاسها و ورکشاپهای متعددی برگزار کرده ام و خوشحالم که توانسته ام تجربیاتم را منتقل کنم .

نظرات

طراحی لوگو یک امر شهودیست. شهود محصول خلاقیت است و خلاقیت فقط با تکرار و تمرین و حل چالشهای پیش رو حاصل میشود. 

فاکتور مهم برای من در طراحی لوگو اصالت آن است یعنی لوگو باید خلق شود از چیزی که قبلا نبوده و این ویژگی مانند حل یک چالش دلنشین همیشه برای من هیجان داشته است. در طراحی باید مسائلی گاها غیر مرتبط بهم به پیوندی هماهنگ برسند در عین حال که سلیقه و خواست کارفرما نیز باید مدنظر باشد.
شعار من “اولویت، امنیت مشتری است” می باشد. امنیت در وقت، هزینه و ضمانت نتیجه ی مطلوب و همکاری و همفکری تا رسیدن به سلیقه ی مشترک و محصول متعالی.

Comments

Logo design is an intuitive matter. Intuition is a product of creativity, and creativity can only be achieved through repetition, practice, and solving the challenges ahead.The most important factor for me in designing a logo is its originality, that is, the logo must be created from something that did not exist before, and this feature has always been exciting for me, like solving a pleasant challenge. In the design, sometimes unrelated issues should be harmoniously combined, while the client’s taste and desire should also be taken into account.

My motto is “customer safety is the priority”. Security in time, cost and guarantee of the desired result and cooperation and consensus until reaching a common taste and superior product.

ویژگی ها

تسلط به عکاسی ، خوشنویسی و گرافیک باعث شده فهم عمیقی از هنر داشته باشم و مطالعات من در زمینه ی روانشناسی و کسب و کار باعث تاثیرگذارتر شدن آثارم شده است. 
همیشه سعی کرده ام اطلاعاتی که از کارفرما برای طراحی لوگو دریافت میکنم را به بهترین شکل در نماد، نشانه ، لوگو یا آرم به زیباترین شکل بیان کنم. چون معتقدم تا نفهمیده باشم نمی توانم بفهمانم. 
لوگو تمام هویت یک سازمان یا شرکت است که باید در زیباترین شکل و در عین تناسب و توازن و ایستایی بطور قوی و قدرتمند تمام پیام را به مخاطب در ساده ترین شکل و سریعترین زمان بیان کند. 

Attributes

Mastering photography, calligraphy and graphics has made me have a deep understanding of art, and my studies in the field of psychology and business have made my works more effective.
I have always tried to express the information I receive from the employer for logo design in the best way in the most beautiful way in the symbol, sign, logo or logo. Because I believe that I cannot understand until I understand.
The logo is the whole identity of an organization or company, which must express the message to the audience in the most beautiful form and at the same time, balance and stability, in the simplest form and in the fastest time.

مهارتها Skills

Photography ۹۹%
Videography ۹۰%
Edit ۹۹%
illustrator ۹۹%
AFtereffects ۹۶%
Calligrphy ۹۸%
Photoshop ۱۰۰%