گران ترین لوگوهای دنیا

گران ترین لوگوهای ایجاد شده در تاریخ مدرن کدامند؟ لوگوها بخش مهمی از استراتژی برندسازی هر شرکتی هستند. این به مردم کمک می کند تا شرکت شما را به خاطر بسپارند و حتی می تواند منجر به افزایش فروش شود. آرم های شما به بسته بندی و پست های آنلاین و گزارش های خبری و غیره ختم می شود. با این حال، برخی از برندها برای اطمینان از شناخته شدن نام تجاری خود فراتر از آن عمل می کنند. ما لیستی از گران ترین لوگوهایی که تا به حال ساخته شده اند تهیه کرده ایم. بیایید بررسی کنیم که آیا استراتژی آنها به نفع آنها کار می کند یا خیر:گران ترین لوگوهای دنیا

تا انتهای لیست به پایین بروید تا گران ترین برند لوگوی تمام دوران را پیدا کنید

بریتیش پترولیوم (BP)

BP logo

ساخت لوگوی بریتیش پترولیوم (BP) حدود ۲۱۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار هزینه داشت. بله، این نشان گلدار سبز و زرد به عنوان یکی از گران ترین لوگوهای تاریخ باقی مانده است. این لوگو که شبیه Helios است، نشان دهنده تمایل شرکت به نمایش تصویری سازگار با محیط زیست است. آنها روانشناسی رنگ رویکرد محیطی سبز و زرد را اجرا کردند و در عین حال اشکالی را نیز به کار بردند که ممکن است بینندگان را به یاد برگها بیاندازد و طراحی لوگوی سازگار با محیط زیست را محکم کند و انتقادات زیادی را در پی داشته باشد.

پپسی (بازطراحی)

تصویر از طریق لوگوهای پپسی لاگستر

قیمت حدود ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار لوگوی معروف پپسی به دلیل رقابت با کوکاکولا برای برتری در بازار نوشیدنی های گازدار شیرین در مقیاس جهانی قابل تشخیص است. این پس‌زمینه‌ای که پپسی برای آن پرداخت، می‌خواست رنگ‌های اصلی خود را حفظ کند و در عین حال برند خود را به روند فعلی طراحی تخت تغییر دهد. در نتیجه، رنگ قرمز در لوگوی جدید پپسی بیشتر قابل توجه است.

برای ثبت سفارش لوگو حرفه ای و اصیل شرکتی اینجا کلیک کنید!

هدف اصلی این طراحی مجدد لوگو، به روز کردن برند پپسی با روندهای طراحی، رقابت با کوکاکولا و گسترش دید جهانی آن بود. در حالی که آنها در حال حاضر نتوانسته اند کوکاکولا را شکست دهند، طراحی مجدد از نقطه نظر طراحی موفقیت بزرگی بود.

المپیک ۲۰۱۲ لندن

المپیک 2012 لندن

ما المپیک ۲۰۱۲ لندن را روی این قرار دادیم – که هزینه آن ۶۲۵۰۰۰ دلار است – با در نظر گرفتن اینکه این یک بار استفاده از لوگو برای چنین مبلغ هنگفتی است. این لوگو که توسط Wolff Olins در سال ۲۰۰۷ طراحی شد، هم برای بازی های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ و هم برای بازی های پارالمپیک در لندن استفاده شد. این لوگو از سبک هنری کوبیسم با استفاده از مربع‌های زاویه‌دار به شیوه‌ای استفاده می‌کرد که بسیاری به دلیل عدم یادآوری نمادهای فرهنگی یا تاریخی و هنر علاقه‌ای به آن نداشتند.

لوگوی بی بی سی (طراحی مجدد)

تصویر از طریق logos-world

می توان تصور کرد که مردم انگلیسی زبان در سراسر جهان با لوگوی معروف شرکت پخش بریتانیایی آشنا هستند. با وجود اینکه این لوگو موفقیت آمیز بود، بی بی سی یک بار دیگر در سال ۲۰۲۱ ظاهر خود را تغییر داد و “ده ها هزار” هزینه برای بازسازی کرد. اگرچه هزینه دقیق لوگوی ساده مبتنی بر بلوک کسب و کار نامشخص است، تخمین ها آن را حدود ۱۸۰۰۰۰۰ دلار می دانند. 

طراحی به روز شده، که پس زمینه جعبه سیاه را با پس زمینه خاکستری عمیق جایگزین می کند و فقط کمی حروف را تغییر می دهد، بحث های قابل توجهی را ایجاد کرده است. بسیاری از مشتریان شکایت کرده‌اند که کسب‌وکار نباید این همه پول را برای طرحی که بسیار شبیه به تصویر قبلی است خرج می‌کرد. با این حال، بی‌بی‌سی بر تصمیم خود پافشاری می‌کند.

Accenture

تصویر از طریق ویکی مدیا

مبلغ ۹ رقمی ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار برای لوگو پرداخت شد که شامل نام سازمان و همچنین مشخصات آن و تصویر عددی در بالا بود. ایده اصلی این بود که شرکت به طور مداوم به سمت آینده، برای رشد و بهبود کار می کند. علیرغم انتقاداتی که به لوگو تایپ وارد شده است،این شرکت در حال حاضر با موفقیت در بازار فعالیت می‌کند و شهرت کافی برای برند خود ایجاد کرده است.

طراحی لوگوی Accenture تا حدودی اصلاح شد. Rotis Sans Serif Extra Bold 75 تایپ استاندارد فعلی است و کلمات “عملکرد بالا” در کنار نسخه کوچک نام شرکت (Accenture) و کلمه “Delivered” و یک نماد بزرگتر از بالای حرف “t” خط کشیده شده است. ”

لوگوی شهر ملبورن

تصویر از طریق Landor و Fitch

نشان رسمی ملبورن به تدریج رشد کرد و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد. این به معنای نماد قدرت شرکت، پر جنب و جوش، و کلانشهر سرد است که ملبورن امروز به دلیل خطوط واضح و ترکیب رنگ های سبز و آبی آن است. علاوه بر این، در آینده نیز تغییر نخواهد کرد. این لوگو در سال ۲۰۰۹ توسط دفتر Landor Associates Sydney ایجاد شد. شهر ملبورن ۱۴۸۰۰۰ دلار برای این تلاش برجسته فراهم کرد. طراحی لوگو جذاب است و ملبورن را شهری مد روز و ثروتمند نشان می دهد که در حال تطبیق با دنیای مدرن است. لوگو بسیار عالی و زنده است. این لوگو نقدهای تحسین برانگیزی از همه دریافت کرد.

سیمانتک

تصویر از طریق 1000 لوگو

و گران‌ترین لوگو به سیمانتک تعلق می‌گیرد که مبلغ هنگفتی معادل ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار دارد. یک نقطه برای لوگوی یک شرکت بزرگ فناوری ممکن است انتخابی عجیب برای این لیست به نظر برسد. اما همانطور که طراح پل رند زمانی گفت: “طراحی خوب یک تجارت خوب است.” و لوگوی سیمانتک نه تنها طراحی خوبی دارد. این یک تجارت عالی است نام اصلی این شرکت “آنتی ویروس سیمانتک” بود. در حالی که این نام به قدری عمومی بود که می‌توانست برای هر شرکت نرم‌افزاری که محافظت ضد ویروس را انجام می‌دهد، اعمال شود، موسس آن می‌دانست که می‌خواهد چیزی بیش از یک تولیدکننده نرم‌افزار آنتی‌ویروس دیگر باشد.گران ترین لوگوهای دنیا

پاسخ رند ساده بود: چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید که باعث شود مردم برند شما را بیش از دیگران به خاطر بسپارند. رند قبلاً در این مرحله کار قابل توجهی با IBM انجام داده بود و به عنوان یکی از مشهورترین طراحان آمریکایی شهرت پیدا کرده بود به طوری که وقتی استیو جابز بعداً در مورد طراحی فونت برای رایانه های اپل به او مراجعه کرد (که انجام داد) جابز به رند گفت.

پیشاپیش چقدر پول به ازای هر شخصیت به او می‌داد (۱۰۰ دلار). این باعث شد رند در ابتدا مردد باشد، اما در نهایت موافقت کرد، زیرا او به دیدگاه جابز برای محصولات اپل به طور کلی اعتقاد داشت و احساس می‌کرد که ارزش سرمایه‌گذاری را دارند – و همینطور بود!

برندینگ گران است، بسیار گران است.

برندسازی بخش مهمی از هر کسب و کاری است و می تواند بسیار پرهزینه باشد. این فقط در مورد لوگو نیست، بلکه به نحوه ارائه شرکت شما و نوع تصویری که می خواهید به تصویر بکشید نیز مربوط می شود. نام تجاری شما برای اهداف بازاریابی مختلف استفاده می شود و حتی می تواند بر ارزش محصول یا خدمات شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر محصولات لوکس سطح بالا را می فروشید، در آن صورت داشتن ظاهری زیبا به فروش شما کمک می کند. از طرف دیگر، اگر یک رستوران فست فود دارید، ممکن است چیزی معمولی و سرگرم کننده برای اهداف برندسازی مناسب تر باشد.

هزینه ساخت یک نام تجاری به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه در چه صنعتی هستید، کسب و کار شما از کجا فعالیت می کند (کدام کشور)، سهم بازار شما در مقایسه با رقبا چقدر است و غیره. گران ترین لوگوها معمولا متعلق به شرکت هایی با بودجه بالا هستند. که می توانند طراحان/هنرمندان برتر را به طور تمام وقت در پروژه خود روز به روز کار کنند تا زمانی که به چیزی منحصر به فرد دست پیدا کنند که برای همیشه (یا تا زمانی که مدیریت جدید زمام امور را در دست بگیرد) باقی بماند.

چیزهای زیادی در زندگی وجود دارد که می تواند گران باشد. ماشین ها، خانه ها، وسایل الکترونیکی و غیره. چیزی که ما دریافتیم این است که برندسازی یکی از گران‌ترین چیزهای موجود است. برندهایی که در طول سال‌ها ایجاد شده‌اند بسیار موفق شده‌اند، زیرا می‌دانستند چگونه پول خود را عاقلانه خرج کنند و از سرمایه‌گذاری خود به نتایجی که می‌خواهند برسند.

به دنبال ایجاد لوگوی درجه یک بعدی خود هستید؟ لازم نیست اینقدر گران باشد! دیدگاه های طراحی خود را به واقعیت تبدیل کنید. یک مشاوره با ما رزرو کنید تا بتوانید با لوگوی شرکت خود شروع کنید. برای بررسی قیمت پکیج ما اینجا را کلیک کنید .

مقاله های بیشتر...

لوگو شرکت دکوراسیون آریسام

اهمیت گرافیک در طراحی برند

چگونه طراحی گرافیکی در قلب ساخت هویت بصری یک برند قرار دارد. در دنیایی مملو از اطلاعات و انتخاب ها، هویت برند قوی به عنوان

اشتراک گذاری:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x