لوگو شما شخصیت شما و کسب و کارتان را به نمایش می گذارد.

طراحی لوگو شرکت جبرا

در این مقاله می خواهم درباره تاثیر و برداشت مخاطب از شخصیت شماو کسب و کارتان توسط لوگو صحبت کنم.

معجزه لوگو

لوگو تاثیر مستقیم و جدی بر ناخودآگاه می گذارد. لوگو می تواند تمام شخصیت شرکت یا کسب و کار را انتقال دهد. لوگو می تواند حس لوکس بودن، قدرت، تواناییو قابل اعتماد بودن و هزار مفهوم را در یک شکل ساده بیان کند.
لوگویی که بخاطر ناتوانی طراح کج شده باشد، یا از اشکال ناموزون و نامتناسب استفاده کرده باشد نمی تواند پیام ایستایی، قدرت یا قابل اعتماد بودن را بیان کند.

لوگوهای غیر حرفه ای می تواند آسیب جدی به کسب و کار شما بزند. لوگو شکل ساده ای دارد و خیلیها بخاطر پول یا درآمد وارد این کسب و کار می شوند که متاسفانه آسیب می زنند.

کارفرما بخاطر شرایط خود در زمان سفارش لوگو دنبال کار ارزان تر می گردد یا میخواهد سریع کار خود را به نتیجه برساند از این رو متوسل ببه کارهای ضعیف و دم دستی می شود یا از اینترنت دانلود می کند.
اما این موضوع را حتما می داند که در آینده ای نزدیک باید با هزینه بالاتر لوگو خود را عوض کند.

لوگو حرفه ای برند
لوگو حرفه ای برند سرشتن

بیان ساده مفاهیم سخت

لوگو در ساده ترین اشکال بلندترین مفاهیم را در کوتاه ترین زمان منتقل می کند. پیامی که قابل توضیح نیست بلکه درک می شود.
درک از طریق ناخودآگاه. در ناخودآگاه هر مخاطبی موزون و متناسب و زیبا بودن پیامهای یکسان دارد.
رنگها تاثیر مستقیم در برداشت مخاطب دارد. اشکال دایره مربع و مثلث هرکدام پیامی دارد.
در تایپوگرافی هر حرکتی پیامی را منتقل می کند که در عین زیبایی حس مورد را القا می کند.

نمی شود کار طراحی لوگو یک کار دم دستی و غیر اصولی باشد. و این مهم است.
یک مخاطب معمولی شاید نتواند به جزییات توجه کند یا دلیل حس بدی که از لوگو می گیرد را بیان کند ولی برای ما که شغلمان طراحی لوگو ست بسیار ساده است که تحلیل کنیم چرا لوگو شما تاثیر بدی بر مخاطب دارد.

طراحی لوگو متمایز (alirezahoseinzadeh.ir)

لوگو نقطه عطف فروش است.

نقطه عطف تمام داستان فروش لوگو و هویت بصری شماست. لوگو و هوبت بصری در ساده ترین شکل مهمترین پیام از مفهوم استراتژی شما را منتقل می کند. بدون هیچ توضیحی. هر لوگویی که برای بیان خودش احتیاج به آرایه های اضافی پیدا می کند، یعنی نتوانسته مفهوم را در ساده ترین شکل ممکن بیان کند. و اینگونه است که طراحان مبتدی و غیر حرفه ای برای پوشش معایب طراحی خود، از آرایه های اضافی استفاده می کنند که در بیان مفهوم ناتوان است.

لوگو حرفه ای ساده و بی زمان است و همیشه جذاب و خلاقانه است. این نتیجه بر اثر تجربه و دانش و تکرار به دست می آید که فقط طراحان حرفه ای می توانند به این مهم دست پیدا کنند. و شرکت هایی که برای خود و خدماتشان ارزش قائلند هزینه های به نظر دیگران بیشتر را پرداخت می کند.

لوگو حرفه ای می تواند فروش و تاثیرگذاری برند را افزایش بدهد.

ما طراحان این توضیحات را نمی توانم کامل بیان کنیم. چون من به شخصه قطعا معتقدم که طراحی لوگو یک کار شهودیست. شهود محصول تجربه و تخصص و از همه مهمتر تکرار و تمرین است.
یک لوگو شاید در ده دقیقه طراحی بشود شاید هفته ها فکر مارا درگیر کند.
آن پیام از کارفرما باید دریافت شود که منتقل شود.
طراحی لوگو چیزی شبیه به شعر گفتن است.
از این رو لازم است طراحی لوگو کسب و کار خود را به یک طراح حرفه ای بسپارید.

برای ثبت سفارش لوگو حرفه ای و اصیل اینجا کلیک کنید!

مقاله های بیشتر...

طراحی لوگو شرکت ایمن سازان برتر

تشخیص لوگو حرفه‌ای: راهنمای کامل

تشخیص لوگو حرفه‌ای در دنیای امروز، لوگوها به عنوان یکی از مهم‌ترین عناصر هویت بصری برندها شناخته می‌شوند. یک لوگو حرفه‌ای می‌تواند تأثیر زیادی بر

اشتراک گذاری:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x