۳۰ لوگوی بی زمان که هرگز از مد نمی افتند

لوگوی بی زمان ما در دنیایی از مصرف سریع و رضایت آنی زندگی می کنیم – اما وقتی نوبت به لوگوی شرکت شما می رسد، همیشه سبز راهی برای رفتن است. در حالی که جذب شدن در روندهای طراحی آسان است. انتخاب طول عمر به جای طرح خیابانی به شما کمک می کند یک لوگوی طراحی جاودانه بسازید که در آزمون زمان مقاومت کند.چرا؟ در مورد آن فکر کنید: مخاطبان شما با شما پیر می شوند، بنابراین برند شما باید برای بچه ها و والدین به طور یکسان جذاب باشد. حفظ ارتباط قوی با مشتریان با افزایش سن بسیار مهم است. 

و در حالت ایده‌آل، لوگویی می‌خواهید که برای توده‌ها جذاب باشد نه اینکه بازارهای خاصی را متمایز کند، به این معنی که (شما حدس زدید) آن را ساده و به راحتی قابل تشخیص نگه دارید.

برخی از قوانین کلی برای ایجاد یک طراحی لوگوی بی انتها وجود دارد:

  • آن را ساده و در عین حال قوی نگه دارید
  • با فونت های کلاسیک بچسبید
  • فقط از ۲ تا ۳ رنگ استفاده کنید
  • آن را برای همه پلتفرم‌ها از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بسته‌بندی،سازگار کنید.

در اینجا بهترین لوگوهای بی انتها ما هستند. بررسی کنید که چگونه انجام می شود!

لوگوهای قدیمی و جاودانه

/پروفایل/بدون نویز

لوگو بدون سر و صدا

نانوایی کتری مس

لوگوی نانوایی کتری مسی توسط ultrastjarna

برچسب فیل سفید

املاک سفید فیل، LLC توسط Constant”

لوگوی آبجو قدیمی

لوگوی DIX LIX MIX

این آرم‌ها بافتی دانه‌دار، گاهی حتی مبهم ارائه می‌دهند که به ماشین‌های چاپ قدیمی اشاره می‌کند و حسی احساسی و نوستالژیک می‌دهد. آرم‌های قدیمی معمولاً حاشیه‌هایی دارند که لوگو را محصور می‌کند و گاهی اوقات به نظر می‌رسد که با دست کشیده می‌شوند، مانند مثال Copper Kettle Bakery.

در گذشته، چنین سبک هایی فقط به صورت تک رنگ امکان پذیر بود، اما افزودن رنگ به آن یک پیچ و تاب معاصر می دهد، مانند لوگوی املاک و مستغلات White Elephant.

لوگوهای قدیمی و جاودانه برای شرکت های سنتی یا کسانی که برای مدت طولانی در اطراف بوده اند، مانند یک برند لوازم التحریر یا شرکتی که کالاهای چرمی تولید می کند، کار می کند. یک سبک قدیمی دقیقاً به این دلیل که به طور هدفمند به گذشته متمایل می شود، به لوگوی شما حسی جاودانه می دهد. یک لوگوی سنتی قدیمی به مشتریان شما می گوید که برند شما برای همیشه وجود داشته و برای همیشه وجود خواهد داشت – مهم نیست که واقعاً چه زمانی تاسیس شده است.

لوگوهای جاودانه مینیمالیستی

لوگوی خطی هندسی مینیمالیستی
لوگوی مینیمالیستی توسط Redsoul
لوگوی جواهرات

لوگوی جواهرات توسط ultrastjarna

جادوی عطر

Scent Magic توسط artsigma

Whistle Pig Farmo

مزرعه خوک Whistle توسط Aga Ochoco

لوگوی لوور

طراحی لوگوی بی انتها نباید بیش از حد پیچیده باشد. بهترین راه برای انتقال پیام به طیف وسیعی از مخاطبان این است که آن را ساده و بی‌درنگ نگه دارید. هنر خط، اشکال هندسی و تایپوگرافی بدون سری ابزارهای عالی برای ایجاد یک لوگوی مینیمال، مدرن و جاودانه هستند. ترکیب هنر خط، فرمهای ایجاد شده و تناسب و زیبایی پیام رسانی عالی دارند.

لوگوهای جاودانه مینیمالیستی به راحتی قابل درک هستند و می توانند به سرعت توسط توده ها شناسایی شوند. اینها نمونه هایی از لوگوهای جاودانه هستند که یک کسب و کار را از طریق یک لوگوی با کیفیت ساده در یک لحظه خلاصه می کنند، از کشاورزی گرفته تا طراحی داخلی.

لوگوهای بی انتها تک رنگ

سینمایی

سینمایی توسط artsigma

مشیان

مشیان توسط آرتسیگما

مزارع غرب

مزارع غربی توسط Olimpio

جعبه ماشین دونات

Boxcar Donuts توسط Simolio

در مرحله اول، لوگوهای تک رنگ با اجتناب از چندین جوهر رنگی گران قیمت، ارزش بسیار بهتری را هنگام چاپ می دهند. آنها همچنین تمیزتر و کلاسیک تر از رنگ های جوان، روشن و گاهاً شیک مانند نئون به نظر می رسند.

با یک لوگوی تک رنگ، می‌توانید جزئیات بیشتری را در لوگوی خود بگنجانید، زیرا پالت نامناسب است و فضای بیشتری را برای آزمایش در جاهای دیگر می‌دهد. گاهی اوقات کشیدن لوگوهای پیچیده به رنگ سخت است زیرا ممکن است بیننده را گیج کنند.

این سبک برای شرکت های خدمات حرفه ای که می خواهند آن را ساده نگه دارند و در عین حال پیچیده به نظر برسند، به خوبی کار می کند.

لوگوهای رنگارنگ بی انتها

لوگوی رنگارنگ شکل آفریقا
طراحی لوگو توسط bo_rad
املاک کیم

املاک کیم – میامی توسط Musique!

پلاس رسانه

رسانه پلاس توسط ساوا استویک

image 6

لوگو توسط artsigma

لوگوی موج

لوگوی آلینا

image 8

لوگوی آناستازیا

image 11

لوگو توسط artsigma

اگر می‌خواهید رنگ را انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌های اصلی استفاده کنید و پالت خود را به حداقل برسانید. حتی می‌توانید فقط یک رنگ اضافی به پایه تک رنگ اضافه کنید یا به سایه‌های متفاوتی از همان رنگ بچسبید، مانند رنگ‌های آبی Kim Real Estate و سبز در آرم Eden.

این یک انتخاب خوب برای صنایعی است که اغلب با گروه های رنگی خاصی مانند سایه های سبز برای برندهای سلامتی و محیطی مرتبط هستند. رنگ می تواند بسیار قدرتمند باشد و باید مراقب باشید که زیاده روی نکنید. می توانید با استفاده از رنگ های معنی دار که به صورت استراتژیک در لوگوی شما قرار می گیرند، آن را به روشی بی انتها ادغام کنید.

لوگوهای چاپی بی انتها

پولارفوچس
Polarfuchs توسط Leehaa
تسلط

پانچ توسط آرتسیگما

قبیله ذهن

قبیله ذهن توسط artsigma

آزمایشگاه های مجستیک

Majestic Labs توسط Uxboss

کیف پول هوشمند

کیف پول هوشمند توسط Sava Stoic

یک راه مطمئن برای ساخت یک لوگوی همیشگی، چسبیدن به یک فونت کلاسیک و تبدیل آن به نقطه کانونی لوگوی خود است. سعی نکنید با انتخاب چیزی که کاملاً غیرقابل رمزگشایی است (حتی اگر فکر می کنید جالب به نظر می رسد) یک فرد مغرور باشید. بسیاری از این مثال‌ها حتی حرف اول را با حروف بزرگ نمی‌نویسند تا کلمه را مختصر نگه دارند، در یک سطح یکنواخت، به جای خط کشیدن در سراسر صفحه.

اگر سبک روان‌تری را انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که کلمه به راحتی خوانده می‌شود، مانند مثال زیبای Polarfuchs. این‌ها برای شرکت‌هایی که خدمات رهبری می‌کنند که نمی‌خواهند پیشنهادات خود را بیش از حد پیچیده کنند، یا، به‌عنوان جایگزین، برای مشاغلی که نیاز به کشیدن رشته‌های قلبی دارند، مانند صنایع حیوانات خانگی یا اسباب‌بازی، به خوبی کار می‌کنند.

آرم های بی انتها با موضوع خاص

تقویت ووف
Woof Boost اثر آنجلا کوئلار
نمایش سوارکاری

Rodeo توسط Skilline

رستوران مرغ مگس خوار

رستوران مرغ مگس خوار توسط ultrastjarna

زنبور عسل

زنبور تاسا

enkelkind

enkelkind

اگر شرکت شما حول یک سرویس یا کلمه متمرکز است، چرا وقتی در حال طراحی لوگوی همیشگی خود هستید، روی آن تمرکز نکنید؟ حیوانات یک مثال عالی هستند: اسب نشان دهنده یک رودئو، سگ پارس برای Woof Boost یک سرویس پیاده روی سگ و مرغ مگس خوار برای رستورانی به همین نام است. به تصویر کشیدن یک موضوع به عنوان نماینده برند شما به کسب و کار شما نمادی جاودانه می دهد که می توانید برای چندین دهه به آن پایبند باشید.

این لوگوها از تصاویری استفاده می کنند که حتی به عنوان یک شبح بریده شده قابل شناسایی هستند. این پیام در همه زبان‌ها و حروف الفبا اعمال می‌شود، بنابراین این سبک لوگوی جاودانه برای برندهای بین‌المللی نیز عالی است.

زمان برای رفتن بی زمان

داشتن یک لوگوی جاودانه یک پایه محکم برای برند شما است، صرف نظر از اینکه چه برنامه ای دارید. با استفاده از این مثال‌ها به عنوان الهام‌بخش، می‌توانید لوگویی ایجاد کنید که زمان را به چالش می‌کشد و برای نسل‌های آینده ادامه خواهد داد.

برای دیدن نمونه ها و ثبت سفارش لوگو اصیل و حرفه ای اینجا کلیک کنید!

مقاله های بیشتر...

اشتراک گذاری:

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x