برای طراحی لوگو عالی صبور باشید و به طراح خود اعتماد کنید!

اعتماد به طراح لوگو

در این مقاله درباره اعتماد به طراح صحبت می کنیم. طراحی لوگوی عالی نیاز به خلاقیت، مهارت های طراحی و توانایی های تحلیلی برای درک خواسته مشتری و همچنین نیاز مخاطب هدف دارد. طراحی لوگوی سریع و ارزان می تواند از همان ابتدا خطرات واقعی را برای کسب و کار یک کارآفرین به همراه داشته باشد. یک لوگوی خوب می تواند تفاوت بزرگی در دنیای رقابتی امروز ایجاد کند. روی طراحی خوب سرمایه گذاری کنید و با پای راست شروع می کنید. بیایید مراحل طراحی را طی کنیم تا به شما در درک اینکه چرا طراحان به نظر “طولانی” نیاز دارند کمک کنیم.

طراحی لوگو زمان می برد

طراحی عالی یک ترفند جادویی نیست. اگرچه گاهی اوقات طراحان ما آرزو می کنند که چنین باشد!

یک پوستر، بسته بندی یا یک لوگو می تواند آنقدر تمیز و ساده به نظر برسد که ممکن است فکر کنید

دستیابی به این تصویر آسان است. با این وجود، تفکر و تلاش خلاقانه زیادی در فرآیند طراحی حتی برای “ساده ترین” تصاویر انجام شد. در مورد ایجاد لوگو، قبل از اینکه قلم به کاغذ برسد، تحقیق ضروری است. طراحان باید اطلاعات مختلف را ترکیب کنند تا شروع به فکر کردن و کاوش در برخی از مفاهیم طراحی کنند که به بهترین شکل شرکت شما را نشان می دهد. این داده ها از تحقیقات بازار هدف و نیازهای طراحی مشتری به دست می آید.

مقایسه لوگوهای رقیب شما نیز بخش مهمی از فرآیند طراحی است. در این مرحله از فرآیند، هرچه اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار/شرکت/بازار شما داشته باشیم، بهتر می توانیم دقیقا همان چیزی را که لوگوی شرکت شما به آن نیاز دارد، تقطیر کنیم. “شرکت شما در مورد چیست؟” “شرکت شما می خواهد چه کاری انجام دهد؟” “شرکت شما می خواهد چگونه درک شود؟” هنگامی که تیم ما در حال طراحی است، اصلاح مفاهیم و ایده های گرافیکی ضروری است. هر لوگویی کار نخواهد کرد. طراح باید گزینه‌ها را کنار بگذارد تا زمانی که به بهترین گزینه برسد، گزینه‌ای که شرکت را به بهترین شکل نشان می‌دهد. همانطور که می بینید،این فرآیند پیچیده است و

نمی توان آن را مانند یک ترفند جادویی به صورت آنی انجام داد. این یک مهارت است که فقط یک طراح با تجربه می تواند منظور را برساند.

برای ثبت سفارش لوگو حرفه ای و اصیل شرکتی اینجا کلیک کنید!

زمان برای طراحی لوگوی عالی

هر طراح متفاوت است و بسته به مهارت، تجربه و خلاقیت خود، مشکلات طراحی را حل می کند اگر او قول دهد که لوگوی شما در یک روز کاری آماده خواهد شد، احتمالاً آنقدر که شما می‌خواهید شیک یا فکر شده نخواهد بود. طراحی لوگو اگر به درستی انجام شود زمان می برد. به عنوان مثال تحقیق و آزمایش ایده قبل از ایجاد تصویر نهایی. دو تا پنج ساعت برای ترکیب روزهای کاری کافی نیست و همه چیز را در یک طرح نهایی خاص جمع می کند. طراحی خوب را نمی توان عجله کرد.

فرآیند برندسازی

هر شرکت یا مشتری دارای الزامات و ویژگی های خاصی است که توسعه هر فرآیند طراحی را متفاوت می کند. هر چه کسب و کار می خواهد بزرگتر باشد، جنبه های گرافیکی بیشتری باید مورد مطالعه قرار گیرد. به عنوان مثال، هنگامی که یک علامت تجاری مواد غذایی طراحی می شود، باید در نظر گرفت که آیا هر ارائه محصول غذایی از یک تنوع لوگو یا یک برند فرعی استفاده می کند. اگر این کار را کرد، باید به خوبی فکر شده و به خوبی طراحی شود.

اعتماد به طراح لوگو
اعتماد به طراح لوگو

تغییر لوگوی FedEx

زمانی که شرکت های بزرگ می خواهند برند خود را تغییر دهند، طراحان باید آن را با دقت مطالعه کنند. بسیاری از عناصر را باید در نظر گرفت: شرکت چقدر می خواهد ظاهر خود را تغییر دهد؟ چه عواملی بر این تغییر تأثیر دارند؟ آیا می توان بدون از دست دادن شناخت، برندسازی مجدد ایجاد کرد؟

بسته به نوع پروژه برندسازی، اتمام آن کم و بیش زمان می برد. بهتر است زمان کافی برای طراحی هویت بصری صرف کنید تا اینکه برای ضرب‌الاجل‌های غیرواقعی تلاش کنید، که به کیفیت کلی محصول نهایی لطمه می‌زند.

اعتماد به طراح لوگو
اعتماد به طراح لوگو

چه چیزی یک لوگوی عالی را می سازد؟

یک برند نتیجه ترکیب سه نوع بیان متفاوت، اما همزمان است:

معنایی (آنچه می گوید)، زیبایی شناختی (چگونه گفته می شود) و روانشناختی (آنچه که برمی انگیزد).

نام برند یک علامت زبانی است که نشان دهنده یک کلمه است. علامت هویت باید مختصر، ساده، قدرتمند و به راحتی قابل یادآوری باشد. زمانی که برای رمزگشایی پیام نیاز داریم کوتاه است. به همین دلیل است که اکثر مردم سادگی را سریعتر و هوشمندانه تر از پیچیدگی درک می کنند. لوگویی که به راحتی خوانده شود و در عین حال بصری زیبا باشد،

یکی از راه های تعیین یک طراحی لوگوی جذاب است.

طراحی سریع لوگو می تواند نتایج بدی به همراه داشته باشد و برای شروع کسب و کار شما آشفتگی ایجاد کند. به یاد داشته باشید: طراحی خوب زمان می برد و طراحی خوب به معنای تجارت خوب است.

برای سفارش طراحی لوگو اینجا کلیک کنید!

اشتراک گذاری:

مقاله های بیشتر...

طراحی لوگو شرکت واک دنیای دیجیتال

معنی اشکال لوگوو دلیل اهمیت آنها

اشکال لوگو و اهمیت آنها شکل‌های لوگو به کسب و کار شما فراتر از جذابیت زیبایی‌شناختی آن‌ها کمک می‌کنند. تحقیقات روی ارتباطات بصری نشان می‌دهد که

طراحی لوگو موسسه آموزشی ویرگول

روانشناسی پنهان طراحی لوگو

چگونه روانشناسی با نحوه طراحی لوگوی کسب و کار شما مطابقت دارد؟ برای شروع، چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که هر

برای مشاوره رایگان و سفارش لوگو پیغام بگذارید!

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x